Jos unohdetaan seksi, niin miksi pitäisi olla parisuhde?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierastietty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Itekki mieluusti jaan arjen ilot ja surut jonkun rakkaan kanssa. Mutta monesti huomasin että monelle miehelle se arjen ilo tarkotti 90% seksiä. Ja multa halut nyt voi kadota ihan pelkästään jo jonkun perussairauden myötä, migreenissä varmasti seksi onkin ihan kivaa?

Mut mä taisin löytää sit lopulta sen poikkeavan yksilön tuolta miesjoukosta. Vahingossa. En ees ettiny. Olin vaan se tarpeeksi uhkarohkea tapaus, joka omas sopivat nettitunnukset ja kävi kyselemässä kaverin puolesta tietoja tuolta nykyseltä puoliskoltani... Ei oo karannu, ei vaikka olis voinu jo monesti, varsinkin jos parisuhde olis vaan jotain seksiä. Kummasti niiden huonojen kausien jälkeen on tullut hyviäkin, kun heti ekaan huonoon kauteen ei oo luovutettu ja annettu asioiden mennä kohti kaivonpohjaa.

Ei kaikilla tarvitse olla.
Osa kuitenkin parisuhteen haluaa; jakaa arjen, vastuun, ilot, surut, ajatukset, unelmat jne.

Kysytään näin päin. Eikö se ole outoa miten monet eronneet on alta 2v uudestaan naimisissa? Eikö se leikki ole jo nähty? Miksi se toimisi toisella kerralla paremmin, koska yleensä puolet viasta on omassa päässä. En oo ainakaan ite keksinyt, että mitä järkeä.

Vai onko se ihan järkisuhde kun on lapset ja kaikki niin ei vaan ole kätevää molempien pitää omaa kämppää. Aika surullista.

No minusta ei miksikään.

Parisuhde on ihmisille, jotka pelkäävät kaikenlaista. Tai, jotka haluavat pitää yllä mielikuvia muille ihmisille. Tai, joilla ei ole ystäviä ja perhettä.

Kiltimmin sanottuna, toiset on parisuhdeihmisiä luonnostaan, koska eivät muuhun kykene.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun mielestä parisuhdetta tarvitaan siihen, että voi sanoa ajatuksensa jollekin. Tietysti meillä kaikilla on Palsta, joka aina kuuntelee :xmas: Mutta siis oikeesti. Ja että puhumisen jälkeen saa halauksen ja vastauksen samalta ihmiseltä.

Seksin takia nyt en ainakaan parisuhdetta tarvitse. Seksiä saa ilman parisuhdettakin. Sen sijaan haluan aikuisen jakamaan arkea, olemaan mun paras ystävä, isä lapsille. Miestä jonka kanssa voin jakaa kaikki asiat. Ja on se kahden aikuisen koti myös taloudellinen etu, vaikka en mä sen takia naimisiin ole mennytkään:)

Yhteistyössä