Juu, fiksu ja filmaattinen.:saint:Miksikö olen yksin? No siksi kun en ole kaksin.Inhimillinen Tekija> olet aika fiksu typpi mielestani.Miksi olet yksin ,vai oletko?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Juu, fiksu ja filmaattinen.:saint:Miksikö olen yksin? No siksi kun en ole kaksin.Inhimillinen Tekija> olet aika fiksu typpi mielestani.Miksi olet yksin ,vai oletko?
Haluaisitko olla kaksin? Vosin ehka auttaa ,jos saan , mulla on kontakteja.Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23015810:Juu, fiksu ja filmaattinen.:saint:Miksikö olen yksin? No siksi kun en ole kaksin.![]()
Haluaisitko olla kaksin? Vosin ehka auttaa ,jos saan , mulla on kontakteja.
tama menee ehka palstan kayttoohjeiden vaarallepuolelle, jos jatkan tallatapaa. Voinko lahettaa yv ta Sinulle?Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23015819:Sinä ja sun kontaktis. No kerro sitten mistä mulle löytyy se oikea? :saint:
tama menee ehka palstan kayttoohjeiden vaarallepuolelle, jos jatkan tallatapaa. Voinko lahettaa yv ta Sinulle?
Kiitos.Alkuperäinen kirjoittaja Inhimillinen tekijä;23015827:Sitä odotellessa.:kiss:
Ei kaikilla tarvitse olla.
Osa kuitenkin parisuhteen haluaa; jakaa arjen, vastuun, ilot, surut, ajatukset, unelmat jne.