hennama
Lapset 6 ja 5 vuotiaat. Mun on pakko lähtee kun kyyti mökille bileisiin lähtee silloin:/ Me ollaan erottu miehen kanssa mut asutaan vielä yhdessä tää toukokuu.
Sairauskohtauksen isä voi toki saada ollessaan kotona lasten kanssa, mutta jos eron takia haluaakin estää äidin lähdön bileisiin ja jää itse baanalle...No entä jos se isi ei tuu. Jää auton alle. Tai saa sairaskohtauksen. Tai jotaki.
Jotain tällaista yrittäisin järjestää. Jos ei onnistu eikä kyyti pysty sitä varttia odottamaan niin menisin vaikka taksilla.Voisko joku naapuri katsoa perään ton hetken, jos lapset olisi vaikka pihalla?
Näinpä.Lisäksi kun ero on tulossa niin onko varmas ettei välit missään vaiheessa tulehdu niin että mies voisi käyttää tuota "äiti jätti lapset yksin kotiin ja lähti ryyppäämään" ap:ta vastaan?
Tuo on muuten tosi hyvä pointti.Lisäksi kun ero on tulossa niin onko varmas ettei välit missään vaiheessa tulehdu niin että mies voisi käyttää tuota "äiti jätti lapset yksin kotiin ja lähti ryyppäämään" ap:ta vastaan?
Voi vittu.Alkuperäinen kirjoittaja ap¨¨;26173616:No kun meen bussilla sinne mistä se bilekyyti lähtee!! Ei se ukko mihinkään mee bilettämään kun se ottaa lapset ja lähtee anopin luo koko viikoks. Ja mulla on oikeesti tosi pakko tonne mennä kun on kyse mun tuleivaisuudesta!!
Niissä lapsissahan ei oo sun tulevaisuus...bileissä on. Juuuu.Alkuperäinen kirjoittaja ap¨¨;26173616:Ja mulla on oikeesti tosi pakko tonne mennä kun on kyse mun tuleivaisuudesta!!
Johan on vaikutusvaltaiset bileet. Jos otat taksin bussin sijaan niin kerkeätkö jos odotat sen vartin miehen tuloa?Alkuperäinen kirjoittaja ap¨¨;26173616:No kun meen bussilla sinne mistä se bilekyyti lähtee!! Ei se ukko mihinkään mee bilettämään kun se ottaa lapset ja lähtee anopin luo koko viikoks. Ja mulla on oikeesti tosi pakko tonne mennä kun on kyse mun tuleivaisuudesta!!
Tapaus kuulostaa just siltä, että viimiset rahat on laitettu pussikaljaan ja siihen taksiin ei todellakaan ole varaaJohan on vaikutusvaltaiset bileet. Jos otat taksin bussin sijaan niin kerkeätkö jos odotat sen vartin miehen tuloa?