Jos työhakemus pyydetään sähköstilla, niin kummin päin sinä teet / tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Björn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Liitteenä tietenkin molemmat. Pieni viesti vain kenttän ja otsikoksi X X:n työhakemus.

Entä jos sa lähettää sähköpostilla tai paperipostina eikä kumpikaan ensisijainen? Miten teette?

[QUOTE="vieras";25868080]
Entä jos sa lähettää sähköpostilla tai paperipostina eikä kumpikaan ensisijainen? Miten teette?[/QUOTE]

Itse olen laittanut sähköpostilla, koska siitä sentään näkee, jos viesti on mennyt perille, mutta jos posti hukkaa kirjeen, niin et välttämättä saa ikinä tietää.

• Tykkää
Reactions: as if
[QUOTE="vieras";25868080]Liitteenä tietenkin molemmat. Pieni viesti vain kenttän ja otsikoksi X X:n työhakemus.

[/QUOTE]

näin

ja mieluummin tallennettuna pdf:ksi.

Joskus esim Wordissä on huvittavaa kun avaa muotoilun ja näkee sisennykset välilyönneillä, joka rivin lopussa enter ja hakemuksessa mainitaan "kiitettävät tekstinkäsittelytaidot" :laugh:

Mitä te kirjoitatte niihin hakemuksiin?

Itse kuvittelisin kirjoittavani vain parin rivin hakemuksen ja faktat löytyvät cv:stä.

Parin rivin?? :O
Oletko sä jotenkin niin ainutlaatuinen ja pätevä vai onko osaajista pulaa?

Hakemus on myyntikirje siitä miksi juuri minä olisin oike henkilö työhön, mitä he hyötyvät ja mitä kaikkea osaan. CV on vaan perusteet ja faktoja, työhistoriaa jne

[QUOTE="vieras";25868357]Parin rivin?? :O
Oletko sä jotenkin niin ainutlaatuinen ja pätevä vai onko osaajista pulaa?

Hakemus on myyntikirje siitä miksi juuri minä olisin oike henkilö työhön, mitä he hyötyvät ja mitä kaikkea osaan. CV on vaan perusteet ja faktoja, työhistoriaa jne[/QUOTE]

Mä olen joskus aiemmin sepustellut vaikka mitä perusteluja ja saanut tosi huonosti vastauksia. Nyt en ole vähään aikaan joutunut hakemaan, mutta mieheni (jolla on aika lailla sama koulutus ja työtausta) kirjoittaa noita parin rivin hakemuksia ja on päässyt aika hyvin haastatteluihin.

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25868134:
Itse olen laittanut sähköpostilla, koska siitä sentään näkee, jos viesti on mennyt perille, mutta jos posti hukkaa kirjeen, niin et välttämättä saa ikinä tietää.

sähköpostista ei koskaan voi olla varma, onko mennyt perille.