Jos tuntuu ettei miehen kanssa suhde kestä?

  • Viestiketjun aloittaja vieraana
  • Ensimmäinen viesti
no musta sitä ei vaan voi jäädä odottamaan hiljaa että kestääkö se vai ei, jos haluaa että kestää, niin pitää töitä tehdä myös sen eteen, vaikka aika kliseeltä kuullostaakin. Mutta jos jää vaan ihmettelemään tilannetta niin voi sanoa että melko varmast kaatuu taivas niskaan
 
Parasta aikaa mietin kannattaako meidän enää pyristellä-vahinko on sattunut..
Mä en kovin helposti ala puhumaan siitä mitä minä tunnen,tahdon,toivon..Mä en jaksaisi enää,tällähetkellä tuntuu että helpompaa olisi kun laittaisi oven kiinni ja kävelisi..Mutta aika aikaa kutakin,toivottavasti meidänkin tilanne selkiintyisi,löytyisi joku ratkaisu.
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Parasta aikaa mietin kannattaako meidän enää pyristellä-vahinko on sattunut..
Mä en kovin helposti ala puhumaan siitä mitä minä tunnen,tahdon,toivon..Mä en jaksaisi enää,tällähetkellä tuntuu että helpompaa olisi kun laittaisi oven kiinni ja kävelisi..Mutta aika aikaa kutakin,toivottavasti meidänkin tilanne selkiintyisi,löytyisi joku ratkaisu.
Näinpä,veit sanat suustani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Parasta aikaa mietin kannattaako meidän enää pyristellä-vahinko on sattunut..
Mä en kovin helposti ala puhumaan siitä mitä minä tunnen,tahdon,toivon..Mä en jaksaisi enää,tällähetkellä tuntuu että helpompaa olisi kun laittaisi oven kiinni ja kävelisi..Mutta aika aikaa kutakin,toivottavasti meidänkin tilanne selkiintyisi,löytyisi joku ratkaisu.
Näinpä,veit sanat suustani.
Aikalailla samat mietteet täälläkin.

 

Yhteistyössä