Jos tulisit vahingossa raskaaksi niin mitä tekisit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ViciousDream
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä.

Minä olen viime aikoina melko varmasti lyönyt lukkooon meidän lapsiluvun. NIitä on jo tarpeeksi.

Riskit olisivat niin suuret. Minun iässäni voisi tulla sairauksia, kaksoset, jne.
Selkä oli koko ajan kipeä jo toisessa raskaudessa, ja sen jälkeen ostoskassien kantaminen jo saa tuntumaan kuin selkää joku sahaisi poikki keskeltä. En taitaisi kestää enää kolmatta raskautta.

Rakastan vauvoja, mutta ... vauvat kasvavat ja isommissa lapsissa on maksamista ja sotkevat ja syövät paljon, ja aiheuttavat huolta ja vaivaa.

Ilman ehkäisyä en koskaan ole, mutta jos siitä huolimatta vahinko tulisi, en ehkä kuitenkaan pystyisi aborttia tehdä. Paitsi jos lääkäri sanoisi, että en hengissä raskaudesta selviä.

Liittyisin kirkkoon, neuvottelisin eri medioiden kanssa sopimuksista, kustannusyhtiöiden kanssa elämänkertakirjasta, elokuvatuottajien kanssa tekijänoikeuksista, paavillekin voisi esittää pari erinäistä mielipidettä...ohh...elämä muuttuisi kiireiseksi :D

Tällähetkellä olisin enemmän kun onnellinen!!! Kaikki suunnitelmat menis kyllä uusiksi, mutta kuitenkin...

Ikinä en "vahinko-lasta" abortoisi, paitsi jos itsellä olis joku sellainen sairaus jonka takia olisi parempi olla raskautumatta...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:48 Keittiönoita kirjoitti:
Liittyisin kirkkoon, neuvottelisin eri medioiden kanssa sopimuksista, kustannusyhtiöiden kanssa elämänkertakirjasta, elokuvatuottajien kanssa tekijänoikeuksista, paavillekin voisi esittää pari erinäistä mielipidettä...ohh...elämä muuttuisi kiireiseksi :D

:D Maria syndrooma? tai kenties Saara?

Tulin ja tein abortin:'( Enkä taida päästä tästä ikinä yli...
Minä olin innoissani, mutta mies ei missään nimessä halunnut enää lisää lapsia. Ja tässä sitä nyt eletään niin raskasta kevättä, että ei oo tosikaan :( En anna varmaan ikinä itelleni anteeks, että oon päätynyt moiseen ratkaisuun :( :'(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:50 vieras kirjoitti:
Nooh, ei kai se nyt kovin tavallista ole, että pyhästä hengestä raskaaksi tullaan? Edellisestä kerrasta taitaa olla 2007 vuotta ;)

Olisin oikein iloinen. Oisin jo valmis uuteen raskauteen ja vauvaan mut menin tyhmä miehelle sanomaan tän tytön (5kk) syntymän jälkeen et älä ala mun kans millekään ilman kumiukkoo ennen kuin kesä on ohitte vaik kuinka vonkaisin :D

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:52 Keittiönoita kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:50 vieras kirjoitti:
Nooh, ei kai se nyt kovin tavallista ole, että pyhästä hengestä raskaaksi tullaan? Edellisestä kerrasta taitaa olla 2007 vuotta ;)
Ja tästäpä tuliki taas mieleen kysymys, että kukakohan mahtaa olla kautta aikojen sinisilmäisin ihminen? Josta tulee mieleen, että mikä se mahtaa olla kaikkien aikojen suurin kusetus? :whistle:

Todennäköisesti ensin eroaisin miehestäni ja sitten valmistautuisin vauvan tuloon =) .

Meidän suhde kun ei ole enää yli vuoteen toiminut niin, että seksi olisi ollut osa sitä. Syitä ja seurauksia on toki enemmänkin.

Koska siis seksielämää ei ole, pyhään henkeen uskominen on minun kohdallani vähän niin ja näin, enkä käy uimahallissakaan, olisin kyllä vallan hämmästynyt raskaudestani :whistle: .

\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.05.2007 klo 22:58 Susa kirjoitti:
Todennäköisesti ensin eroaisin miehestäni ja sitten valmistautuisin vauvan tuloon =) .

Meidän suhde kun ei ole enää yli vuoteen toiminut niin, että seksi olisi ollut osa sitä. Syitä ja seurauksia on toki enemmänkin.

Koska siis seksielämää ei ole, pyhään henkeen uskominen on minun kohdallani vähän niin ja näin, enkä käy uimahallissakaan, olisin kyllä vallan hämmästynyt raskaudestani :whistle: .

Ainiin ja sitten kirjoittaisin seikkaperäisen artikkelin tieteen satulehteen, miten ihmisestä on sitten tullut kaksineuvoinen :) .

En todellakaan tiedä.

Siis ajattelin vastauksessa vain otsikon kysymystä eli "Jos tulisit vahingossa raskaaksi niin mitä tekisit?" Luultavasti katuisin, etten ole elänyt selibaatissa vaan luottanut "varmaan ja lopulliseen" ehkäisyyn.
Olen siis 48-vuotias isoäiti...<br><br>

Yhteistyössä