Jos tulisit raskaaksi 33-vuotiaana, mitä tekisit?

  • Viestiketjun aloittaja mitätekisit
  • Ensimmäinen viesti
Peyote
[QUOTE="hmm";30188421]Jos ikä ei ole ollenkaan pointti se pitää jättää lauseesta kokonaan pois! Tyyliin 'tekisitkö abortin jos kaikki lapset olisi jo tehty'? lause ei sisällä ikää.[/QUOTE]

No eiks vaan voi vastaa ap:lle... Kysytään täällä oudompiakin.
Ei 33 ole vanha, ehkä kysyjä on joku tosi nuori, tai 33 vuotias, jolla lapset tosiaan on tehty.

Mulla esim. Nyt just 33 vuotiaana on lapset tehty kun alotin niin aikasin. On 15 vuotias ja 10 vuotta täyttävä. Ja olis todella nihkeetä jos nyt tulis raskaaksi, ei siks, et oisin muka joku vanha, vaan koska se vähän niinku mutkistais elämää. Hyvästi myöhäset elokuvaillat, hyvästi kesäöinen harhailu Helsingissä miehen kanssa ja hyvästi kahdenkeskinen aika. Ajattele, mun lapset on niin isoja, että ne pärjää yönkin kahdestaan.
 
Jos olisin kaks vuotta sitte tullu raskaaksi, niin olisin pitäny lapsen. Jos ny 35-vuotiaana tulisin raskaaksi, niin pitääsin vauvan. Mulla ei oo lapset tehtynä. Likka on 10v., mutta ei se haittaa eikä elämä menisi mitenkää sekaasin vauvasta.
 
Ei tosiaan ole suunnitelmissa, mutta tuohon 33 vuoden ikäänkin on vielä vajaat neljä vuotta, joten ei sitä tiedä mitä tapahtuu. Pitäisin ja sitten sterilisaatiojonoon.
 
"minä vaan"
En oikein ymmärtänyt kysymystä. Mutta siis nauttisin raskaudesta, synnyttäisin lapsen ja olisin maailman paras äiti hänelle. Jos olisin 43 niin silloin ehkä miettisin että mitä teen?
 
--*
Onpas tässä ketjussa paljon nuorena äidiksi tulleita! Toisille 33 on paljon, toisille aikuisuuden alku pitkäksi venähtäneen teini-iän jälkeen. Jos saisin 33-vuotiaana lapsen niin oisin varmaan onnellinen. Myös 43-vuotiaana.
 
karu totuus
[QUOTE="Jenis";30188311]Murha on rikos. Abortti ei ole rikos.[/QUOTE]

Kaikki murhat ei oo laittomia.
Ihmisen suunnitelmallinen tappaminen on aina murha. Aborteissa tapetaan kylmän harkitusti pikkuisia ihmisiä.
 

Yhteistyössä