Jos tulisit nyt raskaaksi, niin mitä neuvolakortissasi lukisi G?P?

Blue
Alkuperäinen kirjoittaja kolme km kokenut:
Jos tulisit nyt raskaaksi niin mitä neuvolakortissasi lukisi?

Jos olet kolme km:ää kokenut ja synnyttänyt viisi niin eikös seuraavassa raskaudessa lukisi G9P5..?

muoks. Paitsi nyt vasta jysähti, jos olet tuplat tms. saanut ni sitten vähemmän raskauksia.. Ajatusvirhe! :ashamed:
 
sama
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme km kokenut:
Jos tulisit nyt raskaaksi niin mitä neuvolakortissasi lukisi?

Jos olet kolme km:ää kokenut ja synnyttänyt viisi niin eikös seuraavassa raskaudessa lukisi G9P5..?
Kolme mennyt kesken, neljä syntynyt, eli seuraava raskaus (jota ei siis koskaan tule) olisi 8. ja synnytys 5. eikö?

 
vieras
mulla on lukuisia keskenmenoja. tais olla km 7 tossa pari kuukautta sitten. kuitenkaan niitä ei ole ikinä merkitty korttiin vaikka on ollut keskenmenoja ennen ja jälkeen ja molempien lasten välissä. eli jos samalla tavalla mentäis niin korttiin laitettais G3P2
 
b
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on lukuisia keskenmenoja. tais olla km 7 tossa pari kuukautta sitten. kuitenkaan niitä ei ole ikinä merkitty korttiin vaikka on ollut keskenmenoja ennen ja jälkeen ja molempien lasten välissä. eli jos samalla tavalla mentäis niin korttiin laitettais G3P2
Etkö oo ilmottanu keskenmenoja neuvolaan/käyny tarkastuksessa niiden jälkeen?

Vai onko tyyliin "keskenmeno", jos menkat on tullu vähän myöhäs tms.
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja sama:
Alkuperäinen kirjoittaja Boycot:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme km kokenut:
Jos tulisit nyt raskaaksi niin mitä neuvolakortissasi lukisi?

Jos olet kolme km:ää kokenut ja synnyttänyt viisi niin eikös seuraavassa raskaudessa lukisi G9P5..?
Kolme mennyt kesken, neljä syntynyt, eli seuraava raskaus (jota ei siis koskaan tule) olisi 8. ja synnytys 5. eikö?
jos nyt tulet raskaaksi, niin ethän silloin ole sitä vauvaa vielä synnyttänyt
 
..
Alkuperäinen kirjoittaja tuplien äiti:
G3 P0

ja johtuu siitä että sektiota ei tuossa matematiikassa lasketa synnytykseksi. Yksi keskenmeno ja yksi sektioitu kaksosraskaus takana.
öh, kyllä minulla vaan lukee G2P1 vaikka ensimmäinen syntyi sektiolla. älä valehtele siis
 

Yhteistyössä