Jos tulee raskaaksi ja kotona on alle 3v...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä-raha miinus kht ja jos erotusta jää se maksetaan. Hoitolisää saa tulojen mukaan, joka on reilut 90e maksimissaan. Kuntalisä riippuu kunnasta. Esim. täällä saa äitiysloman aikana alle 2-vuotiaasta mikäli saa kht:a ja 2-3 vuotiaasta mikäli saa hoitolisää.
 

Yhteistyössä