Jos Trump häviää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Not_a_sheep
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Not_a_sheep

Vieras
...miten uskotte, että se vaikuttaa Amerikkaan, Eurooppaan ja kenties jopa Suomeen? Oon lukenut paljon tästä asiasta ja alan uskomaan, että Trump pistetään häviämään tuo vaali. Eli nää vasemmistolaiset voimat saa masinoitua vaalin Trumpin tappioksi. Eivät tee toista kertaa samaa virhettä vaan varmistavat vaikka huijauksella, että Trump ei jatka.

Trump on yhä tosi suosittu. Suurin osa jenkkitutuista kertoo mulle tarinoita, joita ei Suomen medioissa näe. Eikä niitä näe demokraattien hallinoimassa USA-mediassakaan. Siksi mä uskon, että reilun vaalin Trump veisi. Ja tää on se syy, miksi Trumpin puolen saattaa olla mahdotonta hyväksyä tappiota.

Alkaa tuolla sisällissota? Ja mitä siitä seuraa?

Jos Biden häviää vaalit, niin polttavatko demokraatit Usan kaupungit?

Toinen vaihtoehto vain tullaan näkemään. Itse uskon Bidenin voittoon vahvasti. Ja lisäksi uskon, että Trump bluffaa noilla aggressiivisilla puheilla. Ehkäpä hän saa sovittua jonkun viimeisen diilin rauhallisen vallanvaihdon takaamiseksi. Trump saa koskemattomuuden ja hän ei lietso väkivaltaisuuksia.

• Tykkää
Reactions: Elena777
Mun skenaario on tämä: Biden voittaa ja demokraatit ottavat koko värisuoran haltuun. Loppupeleissä Trump luopuu suht. rauhallisesti. Hänelle koittaa sitten vuosien kierre eri oikeustasoilla, en osaa sanoa mitä hänelle sieltä laitetaan. Ehkä tie vie vankilaan.

Demokraattinen kolmikanta on parasta mitä USA:lle voi tapahtua. Valitettavasti sekään ei riitä. Trumpin hallinto ja korona on aiheuttanut sen, että rahaa on pumpattu liikaa "tyhjästä" USA:n talouteen mutta reaalitalous ei kestä. Obaman aikana reaalitalous lähti pitkään ja kestävään nousuun. Hyvältä pohjalta sama homma jatkui Trumpin kaudella, tosin loppua kohden keinotekoisesti. Trumphan periaatteessa elvytti jo silloin kun olisi pitänyt himmailla... ja sitten vielä Korona päälle.

Demokraatit saavat sitten joidenkin silmissä syyt niskoille siitä, että talous sakkaa. Vaikka suurimmaksi osaksi tuon taloudellisen sakkaamisen syyt on luotu Trumpin kaudella. Yhdysvaltojen tulevaisuuden ratkaisee sitten 2030-luvulla se, että kääntyykö tämä republikaanien eduksi. Ja myös se, että onko jopa rebut myöntäneet ilmastonmuutoksen laajemmin tuohon aikaan. Eli tuleeko sieltä heidän pressaehdokkaaksi joku ns. maltillinen yhdistävä persoona vai jatketaanko kahtiajako-meiningillä. Jälkimmäinen vaihtoehto olisi kyllö tuhoisa USA:lle ja paha koko maailmalle.

Uskon, että tuossa skenaariossa aikaa 2016-2030 verrattaisiin paljolti 1930-lukuun. Valitettevasti 2000-luvulla seuraus ei olisi "vain" 60 miljoonaa tappava maailmansota vaan jotain paljon pahempaa.

Mun veikkaukseni on, että jos Trump häviää niin siitä seuraa jonkun sortin leukojen lonksutusta vähäksi aikaa eikä juuri muuta,
jos Biden häviää, eli Trump voittaa, niin alkaa jollain varjolla kovemman luokan mellakat jotka yritetään vetää sille tasolle että Trump olisi pakotettu väistymään, ja tietenkin Trumppia mellakoista syytettäisiin.

Mun veikkaukseni on, että jos Trump häviää niin siitä seuraa jonkun sortin leukojen lonksutusta vähäksi aikaa eikä juuri muuta,
jos Biden häviää, eli Trump voittaa, niin alkaa jollain varjolla kovemman luokan mellakat jotka yritetään vetää sille tasolle että Trump olisi pakotettu väistymään, ja tietenkin Trumppia mellakoista syytettäisiin.
Mellakoinnit ovat tapahtuneen Trumpin presidentti kauden aikana

Ja muidenkin presidenttien kausina.
Ihan tosi, syytät sä ihan kaikesta mitä usassa tapahtuu vain ja ainoastaan trumpia??
Ohan siellä mellakoitu muinakin aikoina.
Aivan, onhan siellä mellakoitu muinakin aikoina. Onko nekin mellakat vasemmiston syytä, vai ehkä ihmisten t
Suomessakin on mellakoitu Trumpin aikana. Aivan kauheeta.
Se on USA: n demokratian syytä. Johan tuon Erkkikin tajuaa,

Tämä.

-Mus tat juhlii kaduilla ja lööpeissä
-sateenkaariporukka väsää oman mega-karnevaalin ja panofestarit
-Sanna Marin näyttää tissit koko maailmalle Li Andersonin kanssa, ja Voguessa kehutaan kuinka upeita NAISIA meidän pm ja opetusministeri on
-ma mua puskee Mehikosta Usaan
- kaikki pössyttelee ruohoa ja kokaa innoissaan Bob Marleyn tahtiin ja Ohisalo saa ison O:n

Onko nekin mellakat vasemmiston syytä, vai ehkä ihmisten t
No minkä takia silloin syy olis ollut ihmisissä eikä vasemmistossa, jos nyt syy on trumpissa eikä ihmisissä?
En nyt oikein ymmärrä sun logiikkaa. Sitä paitsi kautta aikojen on mellakoiti poliisiväkivallan takia ja sillonkin siis kun Bushit, Clinton jne ovat olleet vallassa...eivätkä hekään tehneet mitään poliisiväkivallan lopettamiseksi, muuta kuin heristelivät kameroiden edessä sormiaan...oliko sekin silloin trumpin syytä vai ihmisten vai vasemmiston?

Jos jutut olisivat mukavasi USA: ssa niin tuskin kukaan siellä mellastaisi.
Ei Trump ole saanut niitä hulinoitsijoita ruotuun, vaikka sanoo olevansa lain ja oikeuden mies.
Miten oli se Michiganin kuvernöörin kidnappaus aie? Oliko se vallankaappaus aikomus demokraattien tekemä?

vaikken pidäkkään Trumpista niin luulen että hän voittaa kuitenkin vaalit.Biden on jo niin vanha ja seniili muistihäiriöistä kärsivä henkilö ettei ehkä tämän vuoksi tule kuitenkaan valituksi loppupeleissä.

Yhteistyössä