Jos tietäisit, että tuttusi lapsen isä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omatuntoa vaivaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omatuntoa vaivaa

Vieras
ei olekaan todellisuudessa lapsen biologinen isä, vaan vaimo on pettänyt miestään, eikä ole kertonut, niin kertoisitko miehelle? Onko miehellä oikeus tietää?

aika vaikee. En varmaan kertoisi, koska mun mielestä se on sen vaimon oma asia kertoa miehelle. Siis tottakai miehellä olisi oikeus tietää, mutta ei olisi ehkä minun asia kertoa noin kipeää asiaa..

En todellakaan puuttuisi asiaan joka ei minulle tippaakaan kuulu, ja joka voi pahimmassa tapauksessa rikkoa tämän perheen. Toki miehen tulisi olla asiasta tietoinen, mutta ei olisi mun asia häntä tästä valaista.

Olis aika vaikea olla varma siitä, ettei se mies oikeasti tietäisi sitä. Mutta jos oisin ihan varma, että omaksi luulisi, niin kertoisin kai.

Tiedän miehen, joka eli 11 vuotta luullen lapsia omikseen. Vaimo olikin jatkuvasti pettänyt häntä ja hankkinut lapsetkin ihan tietoisesti yhden niiden tutun kanssa. Ja aina kun se mies epäili jotain, nainen käski sen mennä hoitoon ja sanoi, että se on sairaanloisen mustasukkainen. Kelatkaa vaan mitkä arvet toi jättää ihmiseen.

Yhteistyössä