Olen onnellinen ja ylpeä siitä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omanapa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omanapa

Vieras
...vaikka kyseessä onkin varattu 13-vuotiaan lapsen isä :)

Jos vaimo ei kohtele miestään kunnioittavasti niin jonkunhan se pitää tehdä - varsinkin, kun mies on todella ihana persoona :) :)

Kuka vaan voi tuomita - en välitä. Olen sitä mieltä, että jos ei kohtele miestään kunnioittavasti niin mulla on oikeus se tehdä. Sanokaa mitä sanotte.

Alkuperäinen kirjoittaja omanapa:
Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Taitaa olla puolisoilla molemminpuolista tuo kunnioituksen osoittaminen toisiaan kohtaan.

Niin... ei kai mies voi eikä halua kunnioittaa naista joka huutaa, haukkuu ja alistaa henkisesti...???

No heidän perheelämä ei kyllä kuulu sinulle. Mies voisi olla fiksumpi ja selvittää välinsä vaimonsa kanssa. Mutta ei taidakkaan haluta erota.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Taitaa olla puolisoilla molemminpuolista tuo kunnioituksen osoittaminen toisiaan kohtaan.

Niin... ei kai mies voi eikä halua kunnioittaa naista joka huutaa, haukkuu ja alistaa henkisesti...???

No heidän perheelämä ei kyllä kuulu sinulle. Mies voisi olla fiksumpi ja selvittää välinsä vaimonsa kanssa. Mutta ei taidakkaan haluta erota.

Noh noh... ei se kuulukaan mulle - paitsi siten, että tämä mies on kertonut tästä vaimostaan.
Ja ihan vaan tiedoksi - tiedän tämän vaimon, joten ihan siltä pohjalta... ;) Ja olen nähnyt hänen käytöksen monet kerrat...

Noh noh... ei se kuulukaan mulle - paitsi siten, että tämä mies on kertonut tästä vaimostaan.
Ja ihan vaan tiedoksi - tiedän tämän vaimon, joten ihan siltä pohjalta... ;) Ja olen nähnyt hänen käytöksen monet kerrat...

No miksi sitten täällä asiasta kirjoittelet, jos olet niin varma asiastasi? Etkö olekkaan varma vai onko sinulla huono omatunto?

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Kyllä nyt vähän haiskahtaa siltä että mies haluaa pitää kummatkin ,tyttöystävän ja vaimon poikineen :xmas:

Mitä sitten?? Mistä päättelet, että tämä häiritsee mua?? Ehkä mä en edes halua mitään sen vakavampaa?? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Mumpsi:
Miten täällä on taas lähipäivinä ollut useempikin näitä "haksahdin varattuun,olen onnellinen"-aloituksia??

No mä en ole haksahtanut mihinkään - päätös on 100% oma. Mutta ehkä vika on myös naisissa - kunnioitus miestä kohtaan puuttuu ja sitä kunnioitusta (ja vähän muutakin ;) ) saa toiselta naiselta...

Miten täällä on taas lähipäivinä ollut useempikin näitä "haksahdin varattuun,olen onnellinen"-aloituksia??

No mä en ole haksahtanut mihinkään - päätös on 100% oma. Mutta ehkä vika on myös naisissa - kunnioitus miestä kohtaan puuttuu ja sitä kunnioitusta (ja vähän muutakin ;) ) saa toiselta naiselta...

Tämä kuullostaa aivan provolta. Jostakin syystä haluat syyllistää teksteilläsi vaimoja. Suosittelisin sinulle etsimään miehen joka oikeasti kunnioittaa sinua niin paljon, että haluaa olla VAIN JA AINOASTAAN yhden naisen mies. Sellaisen kanssa on yhteisen elämän suunnittelukin paljon helpompaa.

Tämä kuullostaa aivan provolta. Jostakin syystä haluat syyllistää teksteilläsi vaimoja. Suosittelisin sinulle etsimään miehen joka oikeasti kunnioittaa sinua niin paljon, että haluaa olla VAIN JA AINOASTAAN yhden naisen mies. Sellaisen kanssa on yhteisen elämän suunnittelukin paljon helpompaa.

Mistä päättelet, että haluan yhtään tämän enempää yhteistä elämää tämän miehen kanssa?? :)
Näin on ihan hyvä - tulevaisuus on tosin avoin, mutta sitä en murehdi nyt. Ja totta helvetissä mä syyllistän sitä vaimoa - niinkun syyllistän kaikkia naisia, jotka ei kunnioita miehiään.

Yhteistyössä