Jos television kaukosäädin menee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tumpelo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Voit kysellä maahantuojalta television mallinumerolla kaukosäädintä, tai katella löytyskö nettihuutokaupoista käytettynä tai päätyä ostamaan yleiskaukosäädin, ne käy aika hyvin kaikkiin laitteisiin.

Ota laitteen maahantuojaan yhteyttä.
Minä olen ostanut noita universaaleja säätimiä osa kalliitakin niin ykskään ei ole toiminut
ja sitten on alkanut kysellä niin sanotaan vaan että valitettavasti se ei käy siihen laitteeseen.
Ja ymmärtäisin jos olis jotain sotasaaliiksi saatuja tai sitten just eilen markkinoille tulleita vehkeitä mutta kun pitäis olla ihan normi ikäisiä vehkeitä olleet. Mutta ei.

Alkuperäinen kirjoittaja ei:
Ota laitteen maahantuojaan yhteyttä.
Minä olen ostanut noita universaaleja säätimiä osa kalliitakin niin ykskään ei ole toiminut
ja sitten on alkanut kysellä niin sanotaan vaan että valitettavasti se ei käy siihen laitteeseen.
Ja ymmärtäisin jos olis jotain sotasaaliiksi saatuja tai sitten just eilen markkinoille tulleita vehkeitä mutta kun pitäis olla ihan normi ikäisiä vehkeitä olleet. Mutta ei.

Tää on munkin kokemukseni. Nuo universaalit ei toimi, ainakaan kunnolla :(. Valitettavasti meille ei saatu maahantuojaltakaan. Mun mielestä on vähän p-mainen juttu. Ku nuo kaukosäätimet lakkaa toimimasta tai hukkuu, niin koko laite on käyttökelvoton :(

Yhteistyössä