Jos teillä on vieraat nukkuneet yhden yön..

• Viestiketjun aloittaja appu
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Ai, siis vieraat nukkuivat yhden yön ja lähtivät sitten jatkamaan matkaa..? No pyykkiin tietenkin. Ei meillä nukuta samoissa lakanoissa missä vieraat, hyi hyi, siis pesemättömissä. Vai tarkoitatko, että säilytetäänkö pesemättä samoille vieraille seuraavaa käyntiä varten? No ei, pesuun menisi.

yöks
Minua inhottaa anopin tapa säilöä käytettyjä lakanoita. Ovat siellä odottamassa, kun seuraavan kerran mennään yöksi. Kiva nukkua lakanoissa joissa on vanha hiki muhinut viikkoja. Nykyään viedäänkin omat petivaatteet.

Itse pesen kun vieras on lähtenyt. Kaappiin laitetaan vain puhtaita lakanoita.

Riippuu vähän :) Useimmiten toki pyykkiin heti, mutta esim ku kaveri oli ulkomailta käymässä mutta asui muualla mutta jäikin eka yhdeksi yöksi meille - niin ounastelin saman "vahingon" käyvän uudestaan myöhemmin viikolla ja laitoin lakanat kaappiin odottamaan :D Oikeassa olin!

Harvemmin mulla täällä ketään on yötä ja useimmiten menny suoraan pesuun.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja täh:
ihan uskomaton kysymys! ei kai kukaan säilö käytettyjä lakanoita pesemättöminä?!?!
kyllä säilöö.. mun anoppi.
piti jopa kuukausia samoja petivaatteita vierasvarana. ja koskaan ei tiennyt kuka niissä oli nukkunut.. :x ei hän viitsinyt "puhtaita" lakanoita pestä, kun eihän niissä ole nukuttu kuin yhden yön..

Yhteistyössä