Jos teillä on vieraat nukkuneet yhden yön..

• Viestiketjun aloittaja appu
  • Ensimmäinen viesti
viiraska
Pussilakanan voin laittaa kaappiin (varsinkin jos vieras on käynyt illalla suihkussa). Aluslakanan ja tyynyliinan pesen.
KOtona käydessä harmittaa aina kun äiti laittaa joka kerran kaapista puhdasta. Käydään niin harvoin, ettei viitsi säästellä meidän petivaatteita. Olen sanonut että meille voi laittaa jo toisilla olleita, mutta kai niiden vähänkäytettyjen säästely on tosiaan työläämpää kuin pyykkäys.

yäk
Alkuperäinen kirjoittaja viiraska:
Pussilakanan voin laittaa kaappiin (varsinkin jos vieras on käynyt illalla suihkussa). Aluslakanan ja tyynyliinan pesen.
KOtona käydessä harmittaa aina kun äiti laittaa joka kerran kaapista puhdasta. Käydään niin harvoin, ettei viitsi säästellä meidän petivaatteita. Olen sanonut että meille voi laittaa jo toisilla olleita, mutta kai niiden vähänkäytettyjen säästely on tosiaan työläämpää kuin pyykkäys.
yäks ällöö!!

vieras
Mä en yksinkertaisesti suostuisi nukkumaan jonkun toisen jäljiltä olevissa petivaatteissa. Lähtisin hotelliin yöksi jos ei muuta vaihtoehtoa olisi. Usein kyllä tarjoudun ottaamaan omat petivaatteet mukaan kyläreissuille.

D
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä en yksinkertaisesti suostuisi nukkumaan jonkun toisen jäljiltä olevissa petivaatteissa. Lähtisin hotelliin yöksi jos ei muuta vaihtoehtoa olisi. Usein kyllä tarjoudun ottaamaan omat petivaatteet mukaan kyläreissuille.
mistäs tiedät ettei sulle pedata yöpaikassa käytettyjä lakanoita?! :D

iiiiiiik!
Meillä on nyt kesällä jatkuvasi vieraita, joten osittain menee kaappiin ja kiertoon. Olen hyväksynyt myös itse sukulaisen käytössä yhden yön olleet lakanat. En osannut ajatella, että läheiseni olisi noin yök yök yök...!

Yksi kaverini pitää jemmassa "likaisialakanoita" joita hän laittaa aina vierailleen. Kun menen sinne, itsellä on omat petivaateet mukana, eikä hän ymmärrä sitä ja koittaa tyrkyttää niitä likaisia ettei omani menisi likaisiksi...

iiiiiiik
Alkuperäinen kirjoittaja hm:
Alkuperäinen kirjoittaja appu:
..niin laitatteko petivaatteet pyykkiin, vai viikkaatteko ne takasin kaappiin?
kesällä pyykkiin.
talvella en toivo yövieraita. ei paikkaa kuivata lakanoita.
Niin. Ajatteletko esim. sä koskaan mikä sun elämässä on tärkeää?! Sähän laitat jotkut hemmetin lakanat nyt etusijalle! Huh huh. Fyysisesti oot ehkä jopa steriili, muuten aika ällö. :x

essi
Alkuperäinen kirjoittaja D:
Kyllä puhtaan pyykin tuoksun haistaa... Kuin myös tunkkasen.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja D:

No kyllähän sen huomaa, hyvänen aika. Ja niissä paikoissa joissa yövymme, yleensö itse petaamme sängyt. Pystyn kyllä erottamaan puhtaat lakanat käytetyistä, ihan silmällä ja nenällä.

Yhteistyössä