Jos teillä olisi nyt lapsivapaa ilta mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja "Kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Saunottaisiin ja voisimme mitä luultavammin juoda hivenen shampanjaa. Parin viikon päästä meillä onkin vapaa ilta ja olen varannut meille molemmille ja miehelle yllätyksenä day spasta rentouttavat hieronnat. Ja sen jälkeen menemme tietenkin, shampanja lasilliselle :D. Tuskin maltan odottaa.

Varmaan katsottais joku leffa ja oltais päivälliseksi syöty jotain muuta kuin spagettia ja kastiketta :D Ehkä jopa jossain ravintolassa oltais käyty.
Mä varmaan menisin aikaisin nukkumaan tulpat korvissa ja mies tekis remonttia lisää tai jotain.

"vieras"
Eihän palstamammat halua koskaan viettää lapsivapaata iltaa. Ovat vaan lasten kanssa 24/7. Lapset voi saada traumoja, kun ovat äidistään erossa, ja nämä traumat näkyy vasta vuosien päästä. Ei äiti voi koskaan olla erossa lapsistaan, koska vielä rippikouluikäisen perse on pyyhittävä ja muutenkin lapsi kasvatettava pumpulissa.

Juuri napsahti lapsivapaa ilta kun kuopus sanoi menevänsä tyttöystävälleen yöksi. Eiköhän me ukon kanssa isketä sauna tulille, käydä lenkillä ja sitten korkata pullo viiniä ja katsellaan joku hyvä leffa kun kerran ei tarvitse hakea ketään mistään tai viedä ketään minnekään

Mä olisin NIIIN omana ajan tarpeessa. Vapaa viikonloppu ehkä olisi se mitä mä tarvitsen just nyt. Yhtenä iltana vapaasti kavereiden kanssa ja toisena aivan itsekseni vain omia halujani ja tarpeitani ajatellen...

Ja kyllä, yhtenä iltana voisin vetää oikein kunnon kännit. Mieluiten hyvässä seurassa eli parhaoden kavereiden kanssa. :)

MUTTA edelleen sen verran kipeaä että täytyy jättää tulevaisuuteen ...

..Anteeksi mikä?

Lapsi.. juu sen ymmärrän, ja ...vapaa, senkin mutta voiko nämä sanat tosiaan yhdistää? Ja mitä se sitten tarkoittaa?
Lapsivapa = lapset muualla kuin kotonaan TAI vanhempi muualla kuin kotona. Eli lapset jonkun toisen vastuulla ja huollettavana.
Typerä sana, mutta mielestäni kuvaa hyvin ajatusta. :D

• Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
"yyhoo"
Varmaan saunoisin kera kasvo- ja / tai jalkahoidon, herkuttelisin, joikhaisin karaokea ja kattelisin telkkaa sängyn pohjalta, kunnes huomaisin kuorsaavani... :D Siiten napsauttaisin telkun kiinni ja vetäsiin peiton takaisin korviin. ;)

Menisin treffeille, tietysti sillä edellytyksellä että saisin seuralaisen lähtemään mutta oon melko varma että saisin. Jos hän ei pääsis tai suostuis lähtemään niin sitten menisin kaverin kanssa pelaamaan biljardia, ottamaan muutaman kaljan ja puhumaan autoista ja naisista.

Yhteistyössä