Jos teillä olisi nyt lapsivapaa ilta mitä tekisitte?

• Viestiketjun aloittaja "Kyselijä"
  • Ensimmäinen viesti
"hhh"
ehkäpä: menisin kauppaan, ostaisin mässyä, laittaisin saunan päälle, tekisin kaikkia hoitoja, raspaisin ja kylvettäisin jalat, avaisin saunassa kylmän siiderin, kääriytyisin kylpytakkiin, kaivaisin mässyt kaapista, avaisin toisen siiderin, lakkaisin varpaankynnet, rasvaisin itseni hyvin, kääriytyisin takas kylpytakkiin, mässyä lisää, kolmas siideri, telkkari päälle, kynttilöitä, nukkuun :) aamulla pirteenä ja levänneenä <3

• Tykkää
Reactions: Kumikameli
"vieras"
Enpä tiedä saanko vastata, kun olen lapseton, mutta olen siis yksin kotona ja aion

- sytyttää kynttilöitä
- katsoa elokuvan
- laittaa hyvää ruokaa ja juoda pari siideriä
- lukea hyvää kirjaa

Eli olla kaikessa rauhassa.

• Tykkää
Reactions: Kumikameli
lapsista en ota vapaata
Ihan ensiksi nukkuisin pari tuntia. Sitten heräisin, kääntäisin kylkeä ja nukkuisin taas vähäsen. Kun tulisi yö niin nukkuisin.
Juu, meillä on vilkas taapero ja pieni vauva, univelkaa on hiukkasen hurjasti mutta en valita. Kyllä ne univelat joskus tulevat kuitatuksi.

Vietin eilen kavereiden kanssa tyttöjeniltaa, ilman lapsia. Syötiin hyvin, oltiin ja juteltiin, oli ihanaa! Tänään taas tiiviisti lasten kanssa, paitsi muutama lenkki pitää käydä heittämässä, eilisen herkuttelun takia :D

vakkari harmailee
Ruokapöydän kautta suihkuun ja siitä sitten petiin. En jaksa yhtään mitään muuta, kun univelka on aivan järjetön.. hoooh. Lapsia kaksi ja molemmat heräilee öisin.

Meillä on lapsivapaa ilta ja piti mennä elokuviin mutta mies tuli kipeäksi. Haen meille varmaan leffan tai ketjusta innostuneena alkoi mieli mennä ostamaan kirja.

Huvittaisi myös mennä pelaamaan biljardia, mutta en saa ketään mukaan.

On lapsivapaa päivä. Olen tehnyt yhden koulutehtävän, kirjoitan juuri harjoitteluhakemusta ja ajattelin illan pelata tietokoneella pitkästä aikaa. Jos jaksan niin valkkaan vähän muksujen leluja tai vaatteita, kun ne tursuaa yli joka paikasta. Ehkä pyykkään. Tai sitten jätän osan noista huomiselle.

Yhteistyössä