R
rytky
Vieras
Jos teillä on vieraita, niin harrastatteko te itse seksiä?
Totta helvetissä, sehän se ois jos ei omassa kodissaan saisi nussia!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Totta helvetissä, sehän se ois jos ei omassa kodissaan saisi nussia!
Niin no mikäs ero siinä sit on jos ne yövieraat naivat teillä vaikka yhtäaikaa?
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27162933:Sitten ne sotketut lakanat ja vuodevaatteet jätetään isäntäväen pestäviksi. Ei kiitos.
totta kai.Jos teillä on vieraita, niin harrastatteko te itse seksiä?
totta kai.
meillä vieraat majoitetaan ihan erirakennukseen joten tuskin heitä hirmuisesti haittaa vaikka me seksiä harrastammekin päätalon puolella, sama juttu toisinpäin. minulle ei hirmuisesti kuulu mitä vieraamme tekevät majoituksessaan.tietysti, jos panettaa,silloin pannaan,muistan, kun nuorena oltiin laivalla ja kaveripariskunnan kanssa samassa hytissä, pariskunta meni edeltä hyttiin, ja me miehen kanssa perästä, ja tottakai meitä panetti pienessä hiprakassa, ja paneskeltiin alapedillä, sen reissun jälkeen kaverini suuttui ja laittoi välit poikki, kun ei kestänyt meidän onnea... no, ei me mitenkään riettaasti pantu , eikä ääntä pidetty,mutta se oli hälle liikaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27163018:Haittaa.
Jos en tiedä asiasta (eli kuule sitä seinien läpi) ei haittaa.
Mutta jonkinlaisia käytöstapoja tämän iänikuisen 'jos mua/meitä nyt sattuu huvittaan, niin me pannaan just silloin ja just sillain kuin halutaan, paikasta viis' meiningin, eli MINÄ ITTE tavan mukaan.
Niin hienoa kuin yksilöllisyys onkin, on se mennyt kyllä liiankin pitkälle jo. Ugh.
Ei haittaa millään tavalla, jos lapset eivät ole kotona. Jos ovat kotona niin sitten kyllä saavat tehdä sen niin hiljaa ettei mitään kuulu!