Jos teillä on yövieraita, haittaako heidän yölliset lemmenleikit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja entäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos mä seurustelisin/olisin naimisissa kyllä mä harrastaisin hänen kanssaan seksiä, vaikka olisi yövieraita tai oltais itse kylässä. Eikä ole kyllä ketään seurustelukumppania tähän asti ainakaan haitannut, että on vieraita/ollaan kylässä. En pystyis olemaan sellaisen miehen kanssa yhdessä, joka vaatis ehdottoman kahdenkeskisyyden seksin harrastamiseen.

haittaa jos se on äänekästä, sen verran pitää olla huomaavainen ettei mitään meteliä pidä, kotonaan voivat sitten vaikka ulvoa koko yön.
en mie kyllä ymmärrä miksi pitäis just sinä kertana kun on yökylässä paneskella, siis jos kyse on yhdestä yöstä

Alkuperäinen kirjoittaja mä...;27162933:
Sitten ne sotketut lakanat ja vuodevaatteet jätetään isäntäväen pestäviksi. Ei kiitos.

No pitäähän ne muutenkin pestä? Ja aamuun mennessä mällit on kyllä kuivuneet. :D ettei pääse sormiaan kastelemaan vieraan miehen eritteisiin

Meillä on omat petivaatteet mukana. Ja yksinkertaisesti meitä panettaa, siks ei jätetä väliin. Ja minua nyt ei jonkun mälliroiskeet haittaa siinä välissä kun vieraiden pedit puran ja tyrkkään pesukoneeseen. Vittu miten fiiniä porukkaa.

Mä olen oikeesti niin traumatisoitunut penskana noiden panemisten kuulemisesta, että meille ei yksinkertaisesti tule ketään pariskuntia yöksi, koska en voi luottaa siihen että ne olis sen yön panematta. En voi siis edes kaveriporukalla lähteä esim. matkalle ja yöpyä samassa, sillä en kykenen nukkumaan koko yönä kun ahdistun siitä ajatuksesta, että kohta olen yksin hereillä (mies nukahtaa aina heti) ja joudun kuuntelemaan muiden panemista. Ja en todellakaan jaksa enää lähteä minnekään terapiaan asiasta keskustelemaan, mieluummin olen ilman yövieraita.

Haittaa.
Jos en tiedä asiasta (eli kuule sitä seinien läpi) ei haittaa.

Mutta jonkinlaisia käytöstapoja tämän iänikuisen 'jos mua/meitä nyt sattuu huvittaan, niin me pannaan just silloin ja just sillain kuin halutaan, paikasta viis' meiningin, eli MINÄ ITTE tavan mukaan.

Niin hienoa kuin yksilöllisyys onkin, on se mennyt kyllä liiankin pitkälle jo. Ugh.

• Tykkää
Reactions: Scindapsus ja as if
totta kai.

tietysti, jos panettaa,silloin pannaan,muistan, kun nuorena oltiin laivalla ja kaveripariskunnan kanssa samassa hytissä, pariskunta meni edeltä hyttiin, ja me miehen kanssa perästä, ja tottakai meitä panetti pienessä hiprakassa, ja paneskeltiin alapedillä, sen reissun jälkeen kaverini suuttui ja laittoi välit poikki, kun ei kestänyt meidän onnea... no, ei me mitenkään riettaasti pantu , eikä ääntä pidetty,mutta se oli hälle liikaa.

Jos meillä on vieraita ja seksiä tekee mieli niin ollaan kyllä hyvin hiljasia. Sama pätee siihen jos lapset nukkuu kuuloetäisyydellä. Musta seksi on sen verran yksityinen asia, ettei kenenkään ulkopuolisen tarvitse sitä olla "todistamassa". En myöskään halua todistaa toisten seksin harrastamista, eli kyllä varmaan paheksuisin jos vieraat meillä kovin äänekkäästi hommailisivat.

Mä muistan, kun äidin veli oli meillä yökylässä vaimonsa kanssa ja lahjoitin heille minun makuuhuoneeni ja nukuin työhuoneessa. Heräsin siihen kun he harrastivat seksiä, minun sängyssä.. Joten kyllä haittaa :D Mun mielestä se on kohteliasta, ettei toisten tarvitse kuulla pariutumista. Kyllä mä ainakin vierasilla jaksan muutaman päivän olla ilman seksiä.

tietysti, jos panettaa,silloin pannaan,muistan, kun nuorena oltiin laivalla ja kaveripariskunnan kanssa samassa hytissä, pariskunta meni edeltä hyttiin, ja me miehen kanssa perästä, ja tottakai meitä panetti pienessä hiprakassa, ja paneskeltiin alapedillä, sen reissun jälkeen kaverini suuttui ja laittoi välit poikki, kun ei kestänyt meidän onnea... no, ei me mitenkään riettaasti pantu , eikä ääntä pidetty,mutta se oli hälle liikaa.
meillä vieraat majoitetaan ihan erirakennukseen joten tuskin heitä hirmuisesti haittaa vaikka me seksiä harrastammekin päätalon puolella, sama juttu toisinpäin. minulle ei hirmuisesti kuulu mitä vieraamme tekevät majoituksessaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;27163018:
Haittaa.
Jos en tiedä asiasta (eli kuule sitä seinien läpi) ei haittaa.

Mutta jonkinlaisia käytöstapoja tämän iänikuisen 'jos mua/meitä nyt sattuu huvittaan, niin me pannaan just silloin ja just sillain kuin halutaan, paikasta viis' meiningin, eli MINÄ ITTE tavan mukaan.

Niin hienoa kuin yksilöllisyys onkin, on se mennyt kyllä liiankin pitkälle jo. Ugh.

Minusta tämä on ihan sama kuin jos pierettää ja pierettää ihan vimmatusti, niin päästelenkö tulemaan missä vain ja niin monta kertaa, että varmasti helpottaa. Jotenkin hmm.. alkukantaista? Sivistynyt ihminen nyt vain osaa hallita viettejään ja mielihalujaan sen verran, että miettii sopivan tavan ja paikan.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
Jos pitävät ääntä, niin tottakai!

Itse ollaan aina sekstailtu niin hiljaa kuin vain mahdollista vieraassa paikassa. Se on oikeastaan aika kiihottavaa, kun tuntuu siltä että tekee jotain kiellettyä ja tuhmaa :D

Silloin kun meillä on semmoisia yövieraita, että seksiä harrastetaan, niin silloin olemme mieheni kanssa touhussa mukana. Olemme hieman omituisia. Olemme saunoneet yhdessä ja virittäytyneet. Yhdessä hoidamme myös ne lemmenleikit, jotka voivat olla aika vallattomatkin.

Mun mielestä on aika törkeetä, jos pari menee tuttavien luo yöksi ja alkaa äänekkäät sessiot "kun kerran panettaa", täysin piittaamatta siitä että isäntäväki ei ehkä halua olla osallisena heidän seksielämässään. Jos ihan välttämätön pakko on just sillon kiksauttaa, se tehdään hipihiljaa.

Haittaisi, kyllä imo aikuinen ihminen voi sen yhden yön olla paneskelemattakin jos on vieraana/vieraita.
Saanut muksuna jo kuunnella ihan tarpeeksi toisten ähkintää, niin nyt omassa kodissa en sellasta rupea kuuntelemaan kun ei ole pakko.
Pitäisin sitäkin törkeänä jos meidät kutsuttaisiin yökylään ja sitten siellä emäntä ja isäntä harrastaisi kovaäänistä seksiä, en kuitenkaan matkustele about toiselle puolelle Suomea vaan kuuntelemaan toisten peuhaamista, etenkään kun ei pahemmin yökyläillä kuin sukulaisilla.....

• Tykkää
Reactions: Scindapsus

Yhteistyössä