Jos teillä on raskauden aikana ollut tyttö/poika-olo, kumpi tuli?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nn

Vieras
Jos teillä on raskauden aikana ollut tyttö/poika-olo, kumpi tuli? Onko teillä tullut se "olo" jo heti alkuraskaudesta?

Itse ekassa raskaudessa en osannut katsoa kuin neutraaleja vauvanvaatteita ja enemmän poikamaisempia. Oli niin poika olo...

Nyt taas tässä raskaudessa tuntuu, että siniset vauvanvaatteet näyttää omissa silmissä ihan oudoille...

Mites muilla?

tiesin heti että se on poika ja poika tuli. Itse asiassa näin unta 3 kk ennen kuin tulin raskaaksi, että pieni poika tulee ja molemmilta meinaa mennä henki. Niin kävikin.
Raskausmyrkytys mulla. nYt terve nuori mies 3,5 v.

minäkin tiesin että tyttöjä tulee, oli niin tyttöolo että (2 lasta siis) ja kas kummaa, mun äidinvaistoni olikin ihan päin mäntyä ku kaksi ihanaa poikaa olen saanut.

Kaksi poikaa ja tää kolmaskin on poika - valitettavasti! Toivonut kaikista tyttöä ja varsinkin tässä raskaudessa niin tyttöolo kuin olla ja voi. En meinannut edes uskoa, että poika tosiaan taas tulossa. Tietääkö muuten kukaan, että onko koskaan kenellekään käynyt niiin, että lapsivesipunktion tuloksista huolimatta onkin syntynyt toista sukupuolta, kuin mitä kromosomivastaus oli? Toivon niin kovasti vielä erehdystä tai jotain, koskapa rakenneultrassa emme ole vielä käyneet.

Poikaolo oli ja tyttö tuli! Kaikki sano aina, että on niiiiin poikamaha, mutta sillon tiesin jo että tyttö sieltä tulee ku rakenneultrassa kertoivat.. :) Mut alkuraskaudessa oli niiiiiiin poikafiilis!!

Alkuperäinen kirjoittaja nn:
Jos teillä on raskauden aikana ollut tyttö/poika-olo, kumpi tuli? Onko teillä tullut se "olo" jo heti alkuraskaudesta?

Itse ekassa raskaudessa en osannut katsoa kuin neutraaleja vauvanvaatteita ja enemmän poikamaisempia. Oli niin poika olo...

Nyt taas tässä raskaudessa tuntuu, että siniset vauvanvaatteet näyttää omissa silmissä ihan oudoille...

Mites muilla?

Unohtu kirjottaa, että poikahan sieltä sitten tuli. Nyt jännittää, osuuko tämä tyttö-olo oikeaan...

mulle esikoista odottaessa sanottiin jo np-ultrassa että poika on. sanottiin itseasiassa kysymättä että "nyt näkyisi sukupuoli, haluatteko tietää?" ja haluttiinhan me. ja siis poika olikin.

Meidän perheessä on 2 lasta, 1 molempia. Ensimmäinen oli tyttö ja voin odotusaikana paremmin kuin koskaan eläissäni. Toista odottaessa oksensin ympäri vuorokauden viikolle 28 saakka, joten mulla tyttö toi energiaa ja poika sai viettämään aikaa vaakatasossa ja pyttyä halaillen

Alkuperäinen kirjoittaja ViaValeria:
Meidän perheessä on 2 lasta, 1 molempia. Ensimmäinen oli tyttö ja voin odotusaikana paremmin kuin koskaan eläissäni. Toista odottaessa oksensin ympäri vuorokauden viikolle 28 saakka, joten mulla tyttö toi energiaa ja poika sai viettämään aikaa vaakatasossa ja pyttyä halaillen

No mulla nyt ihan samanlainen olo! Esikoinen on poika ja häntä odottaessa oksentelin, voin pahoin ja kärsin jumalattomsita päänsäryistä. Nyt tässä raskaudessa ei ole ollut kuin pientä kuvotusta kummempaa. Hajut käy välillä neniin,mutta ei niin että oksettaisi.

mä en varmaan oo "hyvä" äiti...kun en oikeesti ole osannut neljän lapseni kohdalla kestään ennustaa tai tuntea mitään oloja kumpa sukupuolta on...harmittavaa,ois ollu ihan kiva tuntea kumpi masussa kasvaa,mutta mistä sellasen tunteen nyt siten vois kehittää...
ja mun omia tuntemuksia on muut arvostelijat kyllä hämänneet ja mahd.olen heitä siten uskonut...parista lapsesta kysyttiin ultrassa sukupuoli..

Ensimmäisestä olo vaihteli moneen kertaan ja poika tuli. Toisesta oli vahva tyttöolo ja poika tuli. Tästä kolmannesta olen ollut alusta asti varma, että poika tämäkin on ja 4D:n mukaan tyttö olisi tulossa.

Ensimmäisestä oli tyttö olo heti alusta, tyttö tuli. Seuraavasta oli heti poika olo, ja poika tuli. Kolmannesta oli ensin tyttö olo, mies arveli poikaa. Ja poikahan sitten tuli.

Yhteistyössä