Jos teillä LASTANNE kuvaava TATUOINTI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnananna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mulla on oikeessa rinnassa ruusu jossa on piilotettuna J kirjain.eli tyttöni etunimen alkukirjian.
Tosin haluaisin nyt uuden ja sen aion ottaa nilkkaan sitten kun toinen vauveli on syntynyt...en vaan vielä päättänyt kuvaa,mutta lasten nimet ja syntymäajat siihen ainakin tulee

Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mulla on keiju-tyttö ja peikko-poika tatuoituna olkapäähän. Ne on meidän lapset. Kuvat ovat siis fiktiivisiä eikä "mallista" tehtyjä.

Saako kuvaa.....

http://purpleangel.jalbum.net/Tatuointikuvia/Fantasia/slides/menninkaisetistuu2009.html

Toi on otettu heti tatuoinnin valmistuttua huonolla kamerakännykällä :)
Mutta kyllä siitä vähän näkee :)

Mulla on jalkapöydässä 1cm x 1cm tähti, joka olen siis minä itse. Siihen perään olen suunnitellut tatuoivani ''pyrstötähden'', eli jokaisen perheenjäseneni tähtenä omani perään. Lahjakortti olisi jo tatuointiliikkeeseen, mutta imetän vielä, joten ihan heti en ole menossa sitä ottamaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
mulla on molempien nimi ranteessa

Sattuiko? Asteikolla 1-10?

ei sen enempää ku tatuointi muuallekaan, tosin mulla on kokemusta vain nilkasta ja lapaluusta. jos tuolle asteikolle pitäis laittaa niin 4-5?? :)

pelkäsin tosi paljon tuohon ranteen sisäpuolelle kun siinä on ne jänteet ja verisuonet mutta ei se sattunu yhtään enempää.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
814712.jpg

Yläkuvassa vanha tatska, alakuvassa lasten syntymän jälkeen jatkettuna.

*edit Ei siihen näköjään tullutkaan sitä vanhaa kuvaa. Mutta tuo isoin lintu oli siinä jo, otin 18-vuotiaana, ja nuo poikaset sitten lasten myötä.

tässä on mun mielestä ihan hemmetin hieno tatskakuva joka kuvastaa lapsia :) *otettu toisesta ketjusta*

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
814712.jpg

Yläkuvassa vanha tatska, alakuvassa lasten syntymän jälkeen jatkettuna.

*edit Ei siihen näköjään tullutkaan sitä vanhaa kuvaa. Mutta tuo isoin lintu oli siinä jo, otin 18-vuotiaana, ja nuo poikaset sitten lasten myötä.

tässä on mun mielestä ihan hemmetin hieno tatskakuva joka kuvastaa lapsia :) *otettu toisesta ketjusta*

mä otan joskus vielä samantapaisen :D mutta haluan, että lintujen pyrstöt ovat sinisiä tai punaisia, 2 ekaa sinisiä nyt ainkin, kattoo nyt tuleeko tyttöjä ollenkaan

Yhteistyössä