H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Alkuperäinen kirjoittaja minä:Mulla on keiju-tyttö ja peikko-poika tatuoituna olkapäähän. Ne on meidän lapset. Kuvat ovat siis fiktiivisiä eikä "mallista" tehtyjä.
Saako kuvaa.....
PääjalkainenAlkuperäinen kirjoittaja lissu:Jos tuosta meitin nuoresta miehestä tulee innokas piirtäjä, niin saatan valita jonkun hänen piirustuksensa siirrettäväksi iholleni.
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla on molempien nimi ranteessa
Sattuiko? Asteikolla 1-10?
Alkuperäinen kirjoittaja TUNDRA-elementissään-:PääjalkainenAlkuperäinen kirjoittaja lissu:Jos tuosta meitin nuoresta miehestä tulee innokas piirtäjä, niin saatan valita jonkun hänen piirustuksensa siirrettäväksi iholleni.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:![]()
Yläkuvassa vanha tatska, alakuvassa lasten syntymän jälkeen jatkettuna.
*edit Ei siihen näköjään tullutkaan sitä vanhaa kuvaa. Mutta tuo isoin lintu oli siinä jo, otin 18-vuotiaana, ja nuo poikaset sitten lasten myötä.
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:![]()
Yläkuvassa vanha tatska, alakuvassa lasten syntymän jälkeen jatkettuna.
*edit Ei siihen näköjään tullutkaan sitä vanhaa kuvaa. Mutta tuo isoin lintu oli siinä jo, otin 18-vuotiaana, ja nuo poikaset sitten lasten myötä.
tässä on mun mielestä ihan hemmetin hieno tatskakuva joka kuvastaa lapsia*otettu toisesta ketjusta*