Jos teillä LASTANNE kuvaava TATUOINTI

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnananna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninnananna

Tunnettu jäsen
14.03.2008
1 825
252
83
Tuossa yhdessä keskustelussa oli juttua kovasti ja paljon eräästä tatuoinnista. Mielenkiinnosta kysyn teiltä joilla on tatuoituna jokin merkki lapsestanne (nimi, syntymäaika ym) että millainen on tai jos haluisit ottaa niin millaisen ottaisit ja mihin? Kuviakin saa laittaa.

Mulla ei oo vielä. Mutta jotain tällaista haluan, alaselkään koska siellä ne supistuksetkin tuntui:

yasmin.JPG

Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Mitä kuva esittää?

Siinä lukee jotain. Haluaisin omien lasteni nimet arabiaksi, joko jossain kauniissa muodossa tai sitten piilotettuna esim. perhosen siipiin. Tuo kuva on aika huono esimerkki siitä, mitä haen.

Tuollaista pisaran muotoa mietin joskus

Ja tällaista...

Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:
Tuossa yhdessä keskustelussa oli juttua kovasti ja paljon eräästä tatuoinnista. Mielenkiinnosta kysyn teiltä joilla on tatuoituna jokin merkki lapsestanne (nimi, syntymäaika ym) että millainen on tai jos haluisit ottaa niin millaisen ottaisit ja mihin? Kuviakin saa laittaa.

ja millainen tatuointi?

Miten kummassa se voi olla aina niin että kun tänne jotain kirjoittaa niin pitää olla korjailemassa kirjoitusvirheitä ym kivittämässä. Jos sitä on kaksi tuntia istunut pimeässä peläten mörköjä ym olioita :kieh: kun oli sähkökatkos ja sitten silmät ristissä melkein keskellä yötä kirjoitaa niin onko pakko ruveta pilkkua viilaamaan. Joo ja tästäkin varmaan löytyy kirjoitusvirehiä!!!!!!!Älkää jaksako :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja kk:
Alkuperäinen kirjoittaja ninnananna:

ja millainen tatuointi?

Eräs palstalainen oli ottanut selkään lapsensa jalanpohjan ja päivämäärän.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Mulla on keiju-tyttö ja peikko-poika tatuoituna olkapäähän. Ne on meidän lapset. Kuvat ovat siis fiktiivisiä eikä "mallista" tehtyjä.

Saako kuvaa.....

Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1593933

Oletan että siis tämä minun aloittamani ketju on kyseessä :)

Juu siitä idea tuli :)

Yhteistyössä