Jos teidän pitää kello 8.00 olla töissä, monelta heräätte?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En tiedä kun en muista koska olisin mennyt noin myöhään töihin :o Yleensä menen viideksi, kello soi ekan kerran joskus neljän jälkeen ja torkutan sitä reippaasti, riippuen siitä mihin menen töihin nousen ylös puolelta/varttia vaille

6:00 on soimassa herätyskello. Ennen töihin lähtöä keitän kahvit, yritän saada itseni näyttämään ihmiseltä, vaihdan työvaatteet, selaan netistä lehdet ja facebookin, syön jotain ja lähden töihin. Noin 6:50 lähden ajamaan töihin. Matkaan menee 50min - 1 h, riippuen säästä ja siitä, onko maajussit liikenteessä :D Työmatkaa vajaa 80 km.

Niin ja nousen ylös sängystä, puen vaatteet, harjaan hiukset,pesen hampaat tosi pikaisesti ja vilkaisen samalla peiliin, käyn pussailemassa miestä ja lähden töihin

Herään klo 6.00. Luen rauhassa Hesarin, juon aamukahvin ja syön pari leipää. Sitten suihku ja hiustenpesu ja -kuivaus, nopea meikki, vaatteiden valinta + pukeminen. Lapset heräävät itsestään klo 6-6.30 ja pyörivät samalla jaloissa. Heille hammasten ja naamanpesu + vaatteet päälle. Töihin lähdemme tarhan kautta klo 7.20 autolla, matkaa kokonaisuudessa vajaa 10km. Musta on ihana herätä ajoissa ettei tule aamuisin kiire. Myös töissä tykkään olla ajoissa ja juon siellä vielä kahvikupillisen ennen töiden aloitusta.

[QUOTE="vieras";24031324]Kauheita vastauksia! :O Herään 7.30. Syön jotain pientä, harjaan hiukset, meikkaan pikkasen, laitan vaatteet ja lähden. Itku tulisi jos pitäisi viiden tai kuuden jälkeen herätä jos kasilta töihin meno :O[/QUOTE]

No suurinosa täällä ei meikkaa ollenkaan tai meikkaa vain vähän, ei käy suihkussa aamulla tai ainakaan pese hiuksia.
Kaikilla ei myöskään ole ajokorttia, bussilla kulkeminen vie yllättävän paljon aikaa vaikkei asuisi kamalan kaukanakaan työpaikasta.

Minä herään yleensä klo. 5.00 jos 8 töihin meno.
Käyn joka aamu suihkussa, kuivaan hiukset ja laitan ne, tähän menee jo n. 30 minuuttia.
Meikkaan ja siihen menee n. 15-30 minuuttia, pukemiseen taas 5-10 minuuttia.
Syön jotain, siihenkin menee n. 15 minuuttia.
Bussipysäkillä on oltava suunnilleen klo.7 koska bussimatkassa kestää lähes tunti ja pysäkille käveleminenkin vie noin vartin..

Herätyskello soi 7:25, pesen hampaat ja käyn vessassa, kesällä laitan vaan ripsaria ja kulmat, sen jälkeen hiukset, ruokin kissan ja lähden.. Töissä olen noin 5 min ennen 8.

Yleensä pyrin menemään seitsemään, niin pääsen kotiin aikaisemmin. Herään 05.30-05.50, käyn suihkussa ja pesen hampaat, meikkaan, laitan hiukset nutturalle, puen ja menen 6.40 junalla. En välttämättä edes juo vettä, vaan ostan työmatkalla vesipullon mukaan töihin. Jos menen kahdeksaan, herään 6.30-6.50, joskus jopa 7.00 jos laiskottaa, mutta silloin jää kyllä meikkaamatta.

Jos mun työt alkais klo 8, eikä mun tarvis viedä kuopusta hoitoon, niin heräisin klo 6. Ihan ekaks on pakko ruokkia kissat, sitten laitan kahvin tippumaan, käyn tupakalla, juon kahvia ja luen lehden, Ja lisää tupakkaa... pesen naaman ja laitan rasvat, pesen hampaat, laitan hiukset ja sitten meikkaan, puen, katon että kaikki on mukana, ja viimestään klo 7 lähden töihin. Töissä olen klo 7.10, ja tupakan ja vaatteiden vaihdon jälkeen kahvihuoneessa klo 7.30. Pakko saada juoruta ja juoda kahvia ennen kuin työt alkaa :).

Silloin kun menin kahdeksaan töihin, heräsin kuudelta. En oikeastaan tehnyt juuri mitään, jotain känttyä jyrsin ja vähän meikkailin. Muuten aika meni vain lähinnä ympäriinsä laahusteluun ja heräilyyn (joo, piiiiinallisen aamu-uninen) ja sitten puolen kahdeksan jälkeen lähdin köpöttelemään työpaikkaa kohti.

Olen erittäin hidas aamutoimissa ja onneksi mulla ei ole mitään kiinteää työaikaa, vaan yleensä pyrin olemaan töissä viimeistään klo8.

Herätys 5.45, ehkä 10min torkkua
Kahvi valumaan
suihkuun
kahvi, aamupala, sanomalehti ja koiran ruokkiminen
hiusten kuivaus ja pukeminen
koiran kanssa lenkille
hampaiden harjaus, hiusten laitto ja meikkaus
siihen vielä vähintään 15min yleistä sähellystä..onko kaikki mukana jne..

Kauhulla odotan kun koulut taas alkavat, joudun nousemaan varmaan kolmelta:DD

Herään noin 5.45 , raahaudun alakertaan, sanon miehelle huomenta-sen suurempaan kommunikointiin en aamuisin ennen kahvia kykene. Juon kahvia kupillisen, sitten syön vähän aamupalaa. Valmistelen lapsille aamupalaa, tyhjennän tiskikonetta ja juon kahvia siinä samalla.
Herätän unista kuopusta, jonka saan vaivoin ylös. Kello on siinä vaiheessa yleensä noin 6.30.
Hoputan kuopusta syömään samalla kun puen päälleni ja harjaan hiukseni. Sitten hoputan lasta pukemaan, samalla kun harjaan hampaitani (ja koska jakelen käskyjä niitä pestessäni, tipahtaa usein ne hammastahnat paidalle:ashamed:) Meikkaa en aamuisin juuri koskaan, paitsi jos saan lähteä viemättä kuopusta päiväkotiin.
Hoputusta, hoputusta kuopukselle, joka on hidas etenkin aamuisin. N. klo 7. 05 olemme ovesta ulkona ja heitän tytön pyörällä päiväkotiin. Kipaisen viemässä lapsen sisälle, harjaan hänen hiuksensa ja jatkan matkaa pyörällä töihin. Kesässä on lukusta se, että pääsee pyörällä ja aamuisin ei tarvitse hoputtaa kuin yhtä. Kouluaikaan hoputettavia olikin siten kaksi lisää.

klo 6.15 herätys
klo 6.30 olen käynyt aamupesulla, meikannut ja laittanut hiukset
klo 6.45 olen pukeutunut
klo 7.00 olen syönyt aamiaisen ja lukenut
klo 7.05 herätän lapsen
klo 7.15 lapsi on pisutettu ja pesty sekä puettu
klo 7.25 lähden viemään lasta hoitoon
klo 7.35 lähden ajamaan töihin
klo 8.00 olen töissä

Oikeasti...
klo 7.00 monen torkutuksen jälkeen ylös sängystä
klo 7.01 lapsi herää
klo 7.15 yritän pestä hampaita, meikata, valita itselle vaatteita, pukea lasta, pisuttaa, pestä ja muistaa ottaa kaikki tarvittavat tavarat mukaan
klo 7.45 lapsi on vihdoin saatu köytettyä turvaistuimeen ja juoksen vielä sisälle hakemaan jotakin...
klo 7.55 lapsi on viety hoitoon ja lähden ajamaan töihin
klo 8.15 olen töissä

Työt ei ala koskaan kahdeksalta, mutta jos alkaisi..

7.00 herätys, kahvit tippumaan, aamutoimet (hampaanpesu yms), aamupala, eväiden (teko ja) pakkaus.
7.35 lähden töihin pyörällä.
7.50 töissä.

Kesällä herään klo 6.00 - 6.15, vähän evästä ja kuppi kahvia, vaatetus ja pyörällä töihin tähän menee noin tunti. Töissä suihku, meikkaus, hiukset ja kahvin keitto.

Talvella herään 6.30, vaatteet, aamupala, hiukset, meikki aikaa kuluu noin tunti ja sit menoksi

Valmiina töissä oon kesät talvet noin 15 min vaja 8

Herään 6.25
Kahvi tippumaan
Vessaan, naamanpesu yms. toimet.
6.45 Kahvia ja aamupalaa
7.00 meikkaamaan ja vaatteita valitsemaan ellen ole illalla valkannu valmiiksi
7.20 lapsen herätys, mutta yleensä herää jo siihen aikaan kun minäkin, mikä tekee kaikesta hitaampaa.
Lapsen pisuttelut ja hampaiden pesut, annan lasillisen maitoa. Syö aamupalan päiväkodissa.
7.40 viimeistään autolle
7.45 lapsi hoidossa
8.00 töissä, ruuhkasta riippuen joskus 8.05-8.10

Olen vielä lomalla. Maanantaina tää "kauhistus" alkaa taas...

Vaihtelee ja riippuu työpaikan sijainnista.
Tänään heräsin klo: 6.00
Ekana nousen ylös, käyn vessassa, pesen kasvot, pesen hampaani samalla kun pistän kahvia tulemaan ja vien meikkini olohuoneeseen.
Katselen olohuoneessa jotain digiboksin kovalevylle tallennettua ohjelmaa samalla kun meikkaan. Välillä keskeytän ohjelman katsomisen, haen keittiöstä syömistä ja kahvia ja katselen samalla kun syön. Sitten puen, kampaan hiukset ja lähden töihin.

Puhelin herättää 5.45, mutta torkutan yleensä kuuteen. Aamupala, meikkaus, hammaspesut ja vessassakäynti, eväät laukkuun. Jos aikaa jää, saatan oikaista sängylle vielä hetkeksi :). Mulle viisikin ylimääräistä minuuttia vaakatasossa on tarpeen. Bussi lähtee 7.20, töissä olen aika tarkkaan kahdeksalta.

Kello soi viideltä.... herään ja napsautan kahvinkeittimen päälle. Aukaisen tietokoneen ja odotan että kahvi tippuu.... otan kupin ja koomailen koneen äärellä, lukien uutiset, FB ja 2+.... kuuden aikaan laitan vaatteet päälle, harjaan/laitan hiukset, meikkaan.... puol seiska herätän lapset.... vaatteet, hiukset.... ja 7.15 lähtö tarhan kautta töihin..

Yhteistyössä