jos teette lämpimiä voileipiä, mitä pistätte niihin ? ja käytättekö vaaleaa vai tummaa leipää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja firequeen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Teen tavallaan pizzaa. Eli paahtoleipää tasaisesti pellille. Päälle tomaattia pieninä paloina, kinkkua suikaleina, suolakurkkua ja juustoraastetta. Pizzamaustetta. Äkkinäinen lämmitys uunissa grillivastusten alla.
 
Tykkään käyttää vaaleaa leipää ja yleensä laitan tonnikalaa tai kinkkua sekä esim. tomaattia, paprikaa tai ananasta. Ja tietysti myös juustoa/aurajuustoa päälle =)
 

Similar threads

Yhteistyössä