Jos teen illalla r.testin ( muutaman tunnin ollu rakossa pissa ) ja siihen testiajan jälkeen ( HUOM! )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ouuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Ouuu

Vieras
ilmestyy haalea viiva ja sitten testaan aamulla uudestaan mihin ei testiajan sisällä tule mitään viivaa niin onkohan selkeästi kyseessä viivanpaikka?

Olen tehnyt elämäni aikana ( lapsettomuudesta kärsitään ) kymmeniä ja kymmeniä testejä ja ikinä ei ole yhteenkään tullut viivanpaikkaa edes testiajan jälkeen.
Nyt viiva on niin selkeä että sen erotti puhelimella otetusta kuvasta myös mieheni kun hänelle aamulla kuvan töihin laitoin.

Täytyisi vaan malttaa odotella vielä ( kuukautisten ei vielä olisi pitänyt edes alkaa mutta kun olin niin malttamaton taas ) mutta kyselenpä kokemuksia.

Tiedän että olisi pitänyt malttaa. Pitäis aina ostaa vaan yksi testi niin ei tulisi testattua ennen aikojaan. Nyt kun niitä on kaapissa aina valmiina niin tulee hätiköityä.

Apua. kävin just vilkasemassa testejä ja nyt on toisessakin haalea viiva.

Meillä eka clomifenkierto menossa. Kävin ultrassa kp. 14. ja munarakkuloita oli molemmissa munasarjoissa n.7 mutta silloin ei vielä näkynyt mitään johtofolikkelia. Lääkäri määräsi heti tupla-annoksen ensi kiertoon koska olivat niin pieniä mutta sanoi että ennen aloitusta pitää tehdä r.testi kun tästäkin kierrosta voi raskautua.
Syön myös terolutia. Huomenna otan viimeisen ( syön 10 päivää ) tässä kierrossa. Nyt on kp. 25.

Olisihan se hienoa, jos olisit vihdoinkin raskaana, mutta älä innostu vielä kovasti.
Mulla lähes jokaiseen testiin on tullut testiajan jälkeen viivanpaikka. Odottele muutama päivä ja tee sitten uusi testi aamuvirtsasta.

En ole vielä innostunut, enkä kyllä varmaan uskalla innostua vaikka raskaana olisinkin. Pelkään että jotain ikävää tapahtuis kuitenkin jos liikaa innostun.
Haaleat viivat on molemmissa testeissä. Ikinä ei yhteenkään testiin oo viivanpaikkaa tullu vaikka olen todella todella monia kymmeniä testejä tehnyt.

Jos nyt sit olisinkin raskaana niin olisikohan kyse kaksosista kun munasoluja oli niin monta ja jos kerran nyt jo näkyy viivaa testissä vaikka kuukautisten pitäisi alkaa 3-4 päivän päästä.

joo kyllähän noihin herkästi viivoja tulee testiajan jälkeen ja jopa pakkauksessa sanotaan että nega on jos viiva ei tule testiajan sisällä joten älä turhaan vielä innostu. mikä testi sulla muuten oli käytössä?

One step-testi.

Näitä olen pääasiassa käyttänyt. Joskus olen jopa koettanut jonkunlaista viivanpaikkaa tihrustaa et sais toivoa edes jostain. Mut eipä oo mitään näkyny vaikka kuinka testiajan jälkeen olen katsellut, olen niitä jopa säästänyt muutaman päivän. Mies ei ole ikinä nähnyt häivähdystäkään viivasta vaikka minä olen kuvitellut jotain näkeväni.

Mutta nyt on selkeät viivat mitkä näkee jo kauempaakin. Ei tarvitse valossa käännellä tikkuja. Tuohon aamuseen testiin tuli n. 30min sen jälkeen kun olin testin tehnyt. Iltatestistä en tiedä kuinka kauan meni kun katsoin vain testiajan sisällä ja lähdin nukkumaan.

En halua olla ilonpilaaja, koska itsekin tällä hetkellä yritetään vauvaa ja seitsemäm kuukautta raskaistestejä tehnyt turhaan...MUTTA käytän itse kyseistä testiä ja aiemmin en ikinä saanut viivanpaikkoja mutta nyt viimeset pari kuukautta ovat aina näyttäneet jo testiajalla viivanpaikkaa vaikka en raskaana ole ollut. Kerran myös sain hailukan värillisen viivan enkä tällöinkään raskaana ollut vaan menkat alkoivat muutaman päivän päästä. Silloin siis ei tarvinnut tihrustella yhtään vaan viivassa oli selkeästi punaista väriä koko matkalla. Eli nykyisin ainakin itse odotan, että viiva on testiajalla selkeän punainen ja useampi testi peräkkäin tämän todistaa ennen kun uskon tulosta...niin monta pettymystä tullut.

Mutta en siis tarkoita etteikö sinun testisi plussa voisi olla, voi hyvinkin. Varsinkin kun ajoissa olet testannut. Mutta yritä malttaa vielä koska tiedän itse kuinka paljon ne aiheuttaa harmia jos eivät plussia jatkossa olekaan....tsemppiä!

mitenhän minulla ei sitten ole ikinä tullut vääriä viivoja :o Olen nyt 3,5vuotta säännöllisesti testaillut kymmeniä ja vielä kymmeniä kertoja.
Mutta kuten sanottu, en tuohon viivaan ole sokeasti luottamassa. Ihan jo senkin takia että ultrassa munarakkulat oli pieniä ja lääkäri tuplasi clomi-annoksen heti toiseen kiertoon joten siellä ei varmaankaan kovin positiiviselta näyttänyt sillä saralla.
Kunhan nyt kuitenkin kokemuksia kyselin ( ja kivasti niitä jo sainkin, kiitos niistä :) ) kun minulle ei ole siis ikinä tullut mitään viivanpaikkoja. Välillä kääntelen ja vääntelen testejä vielä seuraavana päivänä ja olen näkevinäni jotain mutta mies sitten tulee katsomaan ja sanoo että "en minä kyllä tossa mitään näe". Nyt mies työmatkalla ja laitoin hänelle kuvan ja mies näki viivat myös.

Mulla jokainen haamu on ollut raskaus! Osa sitten ollut kemiallisia, eli ensin vahvistunut muutaman päivän ja sitten menkat alkaneet myöhässä, mutta 3 lastakin ole vuosien saatossa saanut ja kymmeniä, kymmeniä testejä tehnyt ;)
Eli sanoisin omasta ja kaveripiirin kokemuksesta että viivaa ei tule ilman raskautta, mutta ikävä kyllä osa niistä hiipuu kemiallisina ohi.
Lykkyä!

:)
Olen suosiolla testannut ennen ja suosiolla monet kerrat odottanut myös sinne menkkojen alkuun ;) Ja olen kerennyt suosiolla odottaa menkkkojen pois jäämistäkin muutamia kertoja ennen testaamista :D hyvin on ehtinyt kaikenlaista järjestystä kokeilemaan näiden vuosien aikana :D

Mutta nyt toimin näin ja saas nähdä mitä tästä tulee. Hailakat viivat tuli testiajan jälkeen - joko olen raskaana tai en ole. näinhän se menee.

Tuo vielä mietityttää että jos testi näyttää jo oikeasti plussaa muutama päivä ennen kuin menkkojen kuuluisi alkaa. Ja jos nyt sitten olen raskaana niin voiko se olla merkki kaksosista? että hormonia erittyy enemmän jo näin varhain?
Clomifenhan lisää riskiä.

Yhteistyössä