Jos tällä kertaa näin päin, laihdutuksesta

kaikki ylimääräinen mässäily pois. Paljon vihanneksia ja rasvatonta maitoa ja terveellista lihaa. eli esim. sika-naudan sijaan naudan jauhelihaa jos syöt siis j lihaa.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
saat syödä ihan mitä vain haluat,mutta älä syö liikaa =)

näinpä

Näin on ja jos syöt enempi kuin kulutat niin lisäät energiankulutusta...Eihän se tarvi kun 7000 kcal miinusta niin lähtee yksi kilo ;)

Mie en saa kyllä tällä ilmalla mitenkään itseäni tuonne lenkille

tankkaa vaan mitä ajat...eli aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala. ei sokerisia herkkuja eikä rasvapommeja kuten kermajuusto, lihikset, pakastepizzat, pasteijat, karjalanpiirakat.
täysjyväruisleipää aamuin illoin ja puolet lautasesta salaattia ja keitettyjä vihanneksia.
itseltäni lähti näin paino laskuun..pienin muutoksin. niin ja puolen tunnin lenkki tai jumppa joka päivä..mikäli haluat vauhtia painon putoomiseen. mutta jo pelkkä syömistapojen muuttaminen auttaa paljon!

tämäkin on ollut oiva neuvo, ainakin minulle, syö vain puolet siitä mitä aiot! Eli pitsalle vaan ja syötkin puolet jos normisti syöt kokonaan.

Just näin. Tai jos syö sen pitsan, niin niuhottaa sitten jostain muusta. Ja paaaaljon vettä joka päivä!

Alkuperäinen kirjoittaja Lapsilisä:
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
saat syödä ihan mitä vain haluat,mutta älä syö liikaa =)

näinpä

Näin on ja jos syöt enempi kuin kulutat niin lisäät energiankulutusta...Eihän se tarvi kun 7000 kcal miinusta niin lähtee yksi kilo ;)

Mie en saa kyllä tällä ilmalla mitenkään itseäni tuonne lenkille

Joo, en mäkään...Ja loppujen lopuksi aika vähän sillä liikunnalla saa kulutettua, jos ei satu harrastamaan tosi raskasta liikuntaa tai painamaan ihan hirveesti. Mutta onhan siitä liikunnasta muuten miljoona etua. Se tarvis vaan syödä vähempi kuin kuluttaa. Ihan pikkasen hankalaa! Mä olen 5kg saanut vuoden alusta pois, mutta vielä pitäs ainakin sen verran.

Yhteistyössä