jos syön normaalin kokoisen laatikon (400g) maksalaatikkoa

  • Viestiketjun aloittaja kertokaaz
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin näyttäis olevan espoon kaupungin sivuilla suosituksena välttää maksatuotteita koko raskausajan eli jätänpä sitten syömättä :( pitää duunata sit munakas...
Joo,mulle iski odotusaikana hirveä maksalaatikonhimo, ja aika saavutus oli pitää itteni kaupasta pois ostamasta sitä.
 
Lammas
Minä en kyllä uskaltais syödä eikä mullekaan kyllä neuvolassa sitä suositeltu. Olen sun kanssa samassa veneessä, kun mun tekis kanssa mieli maksalaatikkoa ja tietysti vielä joulu tulossa ja sit kaikki syö sitä mun naaman edessä. Viime raskaudessa oli ihan sama juttu et olin jouluna, kun kissa pistoksissa noista maksalaatikoista. Miks aina silloin tekee mieli kaikkea, kun sitä ei sais syödä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lammas:
Minä en kyllä uskaltais syödä eikä mullekaan kyllä neuvolassa sitä suositeltu. Olen sun kanssa samassa veneessä, kun mun tekis kanssa mieli maksalaatikkoa ja tietysti vielä joulu tulossa ja sit kaikki syö sitä mun naaman edessä. Viime raskaudessa oli ihan sama juttu et olin jouluna, kun kissa pistoksissa noista maksalaatikoista. Miks aina silloin tekee mieli kaikkea, kun sitä ei sais syödä?

Kaikki kiellettyhän vaikuttaa samalla tavalla... ;)
 
MAALAISJÄRKI KOURAAN LIKAT
mä ainakin aion jouluna vähäsen maksalaatikkoa syödä vaikka olen raskaana. Kyllä, välitän todellakin vauvastani, mutta ei se pieni annos (en nyt kyl tarkoita kokonaista 400g pakkausta) mitään haittaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
niin näyttäis olevan espoon kaupungin sivuilla suosituksena välttää maksatuotteita koko raskausajan eli jätänpä sitten syömättä :( pitää duunata sit munakas...
no tuota...tietty sä teet itse sen lopullisen päätöksen, mutta mä olen synnyttänyt tähän mennessä 4 tervettä lasta. Vaikka olen odotuksen aikana syönyt satunnaisesti maksalaatikkoa ja lähes päivittäin maksamakkaraa.
 

Yhteistyössä