Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Tsemppiä! Meilläkin siis oli tosi tiukkaa parisuhteessa, aika pohjalla on käyty. Teki silloin myös mieli kuristaa kaikki äidit jotka niin hehkutti helppoa vauvaa, meillä ei sujunut imetys, ei nukkuminen, oli/on allergiaa... Olen tosi katkera välillä. Tarkoituksena oli toinen lapsi melko lailla heti perään mutta on todellakin vähän lykkääntynyt.
Toisaalta, lapsiperheissä tulee eniten eroja juuri ekana vuotena, joten ei mikään tavaton ilmiö. Yrittäkää jaksaa, kyllä se helpottaa. Meillä on alkanut helpottaa, mutta on molempien pitänyt kovasti alkaa miettiä omaa käytöstään.
Suosittelen muuten kirjaa: Harville Hendrix: Kaikki se rakkaus mikä sinulle kuuluu. Loistava, ja laittaa ajattelemaan miten voi itse kohentaa parisuhteen tilaa. Antaa myös vinkkejä siihen, miksi sinä kyättäydyt tavalla X ja mies tavalla Y.
Yrittänyttä ei laiteta.
Kiitos, että vastasit.. ehkä meilläkin on toivoa. Niin rakastuneina yritettiin vauvaa ja vihdoinkin tärppäs ja sitten mentiin alamäkeä. Mies ei koskenu sormellakaan raskausaikana, tosin alussa oli vuotoja vähän.
Itsekin toivoin, että toista oltais yritetty parin vuoden sisään, mutta nyt vaan ahdistun kun tota miestä katson.
Kiitos kirjavinkistä, pitääkin laittaa ylös toi. Ihanaa, että teillä parantunut kuitenkin tilanne ja vielä yhdessä. Ite oon aika valmis jo kohta kamat pakkaamaan.