V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Suullinen sopimus on yhtä pätevä kuin kirjallinenkin, mutta siinä siinä mielessä hankala että esim. ongelma-tilanteissa ei pysty kumpikaan todistamaan mitä on sovittu. Aina siis kannattaa tehdä kirjallinen sopimus. Miksi kysyt?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Suullinen sopimus on yhtä pätevä kuin kirjallinenkin, mutta siinä siinä mielessä hankala että esim. ongelma-tilanteissa ei pysty kumpikaan todistamaan mitä on sovittu. Aina siis kannattaa tehdä kirjallinen sopimus. Miksi kysyt?
No, minulle lupasi "pieni pomo" töitä suullisesti + sähköpostilla. Kunnes hänen pomonsa sanoi, että työpaikka ei olekaan yhtään varma. Eli jos tämä iso pomo päättää, en pääsekään töihin. Sähköpostit on tallessa asiasta. Miten toimin, jos en saa töitä?
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Suullinen sopimus on yhtä pätevä kuin kirjallinenkin, mutta siinä siinä mielessä hankala että esim. ongelma-tilanteissa ei pysty kumpikaan todistamaan mitä on sovittu. Aina siis kannattaa tehdä kirjallinen sopimus. Miksi kysyt?
No, minulle lupasi "pieni pomo" töitä suullisesti + sähköpostilla. Kunnes hänen pomonsa sanoi, että työpaikka ei olekaan yhtään varma. Eli jos tämä iso pomo päättää, en pääsekään töihin. Sähköpostit on tallessa asiasta. Miten toimin, jos en saa töitä?
No mutta sähän voit ton sopimuksen todistaa noilla sähköposteilla jos koko kirjeenvaihto on sulla tallessa.
Alkuperäinen kirjoittaja mutta:onko sillä "pikku pomolla" oikeasti valtuuksia luvata töitä?
Alkuperäinen kirjoittaja ja:eiköhän oikea pomo voi kumota alempien tekemät päätökset..
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mutta toisaalta mä en tollasen tilanteen jälkeen edes lähtisi töihin, vaikka lakipykälien mukaan sopimus olisikin laillinen. Ei ole kiva olla työssä paikassa jonne sua ei oikeasti haluta.
Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja rouvaliini:Suullinen sopimus on yhtä pätevä kuin kirjallinenkin, mutta siinä siinä mielessä hankala että esim. ongelma-tilanteissa ei pysty kumpikaan todistamaan mitä on sovittu. Aina siis kannattaa tehdä kirjallinen sopimus. Miksi kysyt?
No mutta sähän voit ton sopimuksen todistaa noilla sähköposteilla jos koko kirjeenvaihto on sulla tallessa.
Alkuperäinen kirjoittaja siis:et menisi sinne työpaikkaan. johonki muualle töihin mutta he maksaisivat palkan?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mutta toisaalta mä en tollasen tilanteen jälkeen edes lähtisi töihin, vaikka lakipykälien mukaan sopimus olisikin laillinen. Ei ole kiva olla työssä paikassa jonne sua ei oikeasti haluta.
En ole sinne työpaikkaan menossa, he vain hankkivat työvoiman. Ja rahasta kyse, eivät he edes tunne minua, eli mistään tällaisesta ei ole kyse.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Mutta toisaalta mä en tollasen tilanteen jälkeen edes lähtisi töihin, vaikka lakipykälien mukaan sopimus olisikin laillinen. Ei ole kiva olla työssä paikassa jonne sua ei oikeasti haluta.
En ole sinne työpaikkaan menossa, he vain hankkivat työvoiman. Ja rahasta kyse, eivät he edes tunne minua, eli mistään tällaisesta ei ole kyse.
Jos joku rekrytoinitfirma lupaa työpaikan, se ei ole pätevä sopimus. Vasta varsinainen työnantajan eli palkanmaksajan tekemä työspopimus on pätevä.