Jos Suomeen tulee ruokapula/nälänhätä miten toimit??

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
vierailija
Mitä jos käy niin, että Venäjä sulkee koko Itämeren liikenteen. Suomeen ei silloin tuoda yhtään mitään, paitsi pohjoisen kautta. Samalla saarrolla ei saada myöskään polttoaineita tuotua. Vilja jää peltoihin ja kuljettamatta, kun ei ole löpöä.

Olen kerännyt koronasta lähtien kotivaraa: ostan tarjouksesta säilykkeitä ja kuivatuotteita, joita muutenkin tulee käytettyä ja kierrätän niitä kotivaraston kautta ruuaksi.
 
vierailija
Olen vähäruokainen. Olen kerran paastonnut viikon ja jossain nuoruuteni hoikkuusmaniassa elin 2 dl:n bulgariajogurtilla ja muutamalla voileivällä. En tässä maailman ajassa surkuttele itseäni vaan Gazan ja Ukrainan nälkää- ja hätääkärsiviä.
 
vierailija
[QUOTE="vierailija, post: 340240 ....jonkun maajussin, jolla olis peltojen lisäks muutama lehmä, possu ja kanoja. Ja jos se vielä osais metsästää ja kalastaa, niin eihän sitä sit ois hätäpäivää hetkeen. ;)
Possut muuten ovat parhaita maan kunnostajia ku ne syövät juurineen ne kasvit ja samalla lannoittavat alueen. Oli vasta rakennusohjelmassa Unelmien talo.
[/QUOTE]noin
 

Yhteistyössä