jos sun pitäs muuttaa näistä johonkin, niin mihin

Oulu, jonnekin jokivarteen. maaseudulle, muhoksen ja tyrnävän välimaastoon.

Kakkosena Kuopio noista. Ajatuksena on, kunhan ipana lopettaa kotikulmilla käytävän koulun, muuttaa jonnekin puoleenväliin suomea joka tapauksessa.

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Kuopio: lähimpänä sukulaisia, varmasti lunta talvella, junalla pääsee molempiin suuntiin. Maaseudulle muuttaisin ja siirtäisin ammattini sinne.

Voisin kyllä oikeastikin suunnitella muuttaa, ollaan vaan jämähdetty tänne etelään miehen työn takia.

• Rakkaus
Reactions: Elena777
Oulu, jonnekin jokivarteen. maaseudulle, muhoksen ja tyrnävän välimaastoon.

Kakkosena Kuopio noista. Ajatuksena on, kunhan ipana lopettaa kotikulmilla käytävän koulun, muuttaa jonnekin puoleenväliin suomea joka tapauksessa.

kiellettiin venkoilemasta, jos muutat Ouluun niin se on Oulu eikä mikään muhos tai tyrnävä

jos haluaa asumaan Oulussa maaseudulle ja jokivarteen niin pitää suunnata joko Iijokivarteen entisen Yli-Iin alueelle tai sitten Kiiminkijokivarteen entisten Kiimingin ja Ylikiimingin alueelle

kiellettiin venkoilemasta, jos muutat Ouluun niin se on Oulu eikä mikään muhos tai tyrnävä

jos haluaa asumaan Oulussa maaseudulle ja jokivarteen niin pitää suunnata joko Iijokivarteen entisen Yli-Iin alueelle tai sitten Kiiminkijokivarteen entisten Kiimingin ja Ylikiimingin alueelle

Mäkun oikein googlella katson, mitä on nykyisen suur-oulun (tai mikä hiivatti se olikaan) aluetta. Mut metsään meni. Mutkumpikin noista kelpaa kyllä.

kuopio, tampere, ivalo, nuorgam, oulu. eikä mitään kiertojuttuja, vaihtoehdot on nuo. ja jos haluat kerro miksi muuttaisit kyseiseen paikkaan

Oletus siis, että työtä olisi suht. vastaavalla setillä kuin nyt. Eläkeikään asti.

Kuopio: Käynyt viimeksi 90-luvun lopulla. Ihan positiiviset mielikuvat. Kaunista, annan muuttopisteet 7/10.
Tampere: Koska mun elämä ja yhteydet on eniten etelässä, niin tämä. 9/10. Vain 9 siksi, että 10 on mun nykyinen asuinpaikka.
Ivalo: Liian kaukana, en oo ees käynyt: 4/10
Nuorgam: Sama ja vielä ekstraa: 3/10
Oulu: 6/10. Tuttu kaupunki työn puolesta. Mutta jotenkin ei kuitenkaan mun makuun. Menettelisi toki.

Yhteistyössä