Jos sun eka- tai tokaluokkalainen lapsi sanoo ettei halua..

Alkuperäinen kirjoittaja Potslojo:
Minä en neuvottele. Toppahousut jalkaan.
Joo, tästä asiasta meillä ei edes neuvotella. Tais tyttö ottaa opikseen kun toissapäivänä lähti ulos SORMIKKAAT kädessä...oli aavistuksen verran jäässä neidin kädet kun tuli sisään, itku pääs. Monena aamuna jo tapeltu että rukkaset käteen, nyt uskoo jo.
:whistle:
 
Jos mä sanon niin laitat, koska siellä on nyt liian kylmä. Piste. Kolmasluokkalainenkin, helmikuussa 10v laittaa kyllä kun yhtenä päivänä en jaksanut tapella.. ja kylmähän sillä oli.. mitä mä sanoin.. :D
 
ANTAKAA
TÄYTYYHÄN LAPSEN MIELIPIDETTÄ KUNNIOITTAA, ANTAKAA NIILLE VALINNANVARAA. JOS EI TOPPAHOUSUJA NIIN VILLAHOUSUPAKKO. VALITKOON KUMMINPÄIN TEKEE.....

IHMEEN NEUVOTTELUHALUTTOMIA AKKOJA OLETTE.....
 
hermoheikko
Meillä ei asiasta myöskään neuvotella, vaan ne laitetaan jalkaan. Tosin iltiksestä sitten tullut joussut ne repussa kotiin... Sai kyllä kunnon saarnan asiasta, vaikka matkaa ei nimeksikään ole.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hermoheikko:
Meillä ei asiasta myöskään neuvotella, vaan ne laitetaan jalkaan. Tosin iltiksestä sitten tullut joussut ne repussa kotiin... Sai kyllä kunnon saarnan asiasta, vaikka matkaa ei nimeksikään ole.
Meidän iltiksen ovesta ei pääse ulos ennenku on toppahousut ja muutki vermeet päällä :D

Että täälläki on niitä ihmeen neuvottelukyvyttömiä akkoja niinku tossa yhessä viestissä oli.. :D
 

Yhteistyössä