Jos sinun nyt pitäisi valita tyttärellesi nimi

  • Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt olen vähän tyhmä mutta nämä jotka eivät kertoisi täällä nimeä niin miksi ei? Siis en tarkoita että nimimerkillä ja ristiäisten jälkeen ( tai ennen niitä ) pitäisi nimi täällä julkistaa mutta siis tälläisessä gallupin tapaisessa kyselyssä että JOS teillä olisi tyttölapsi jolle nyt pitäisi keksiä nimi? Miksi sitä ei voisi sanoa? Ettei joku varasta hyvää ideaa? Vai?

Ja tosiaan en kysy pahalla tai sano että se pitäisi täällä kertoa vaan mietin että miksi sitä ei voisi ääneen sanoa? Vai juuri sen vuoksi ettei hyvä nimi mene toisen käyttöön? :)

Sen takia en tahdo tänne kirjoittaa mahdollista tulevaa nimeä ( ei siis tiedetä itsekkään kumpi tuolla masussa möyrii,rakenneultrassa päätettiin olla kysymättä) että nimi vaihtoehdot on erikoisia.
Täälläkin on nyt jo 4 sivua erinimiä ja yhtään näistä 2 nimisistä vaihtoehdoista ei ole ONNEKSI viellä ilmestynyt..:D

Lapseni on uniikki yksilö ja en tahdo hänelle tusina nimeä<3 :)

Toisaalta lapsen nimi vaihtoehdot ei ole kuitenkaan mitään sian saksaa vaan "suomalaisia" nimiä,tosin toisen vaihtoehdon toinennimi on sama kun minulla ja äidilläni on.
 
Tyttäriä ei taida tulla enää, jos tulisikin en taitaisi antaa tätä nimeä.
Lapsena mietin usein tulevien lasten nimiä ja tässä yhdistettynä kolme nimeä, joista jokaisen aioin joskus mahdolliselle tyttärelle antaa
Selja Aino Adalmiina
tai Nia Minka Joanna.
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja Januliittus:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Nyt olen vähän tyhmä mutta nämä jotka eivät kertoisi täällä nimeä niin miksi ei? Siis en tarkoita että nimimerkillä ja ristiäisten jälkeen ( tai ennen niitä ) pitäisi nimi täällä julkistaa mutta siis tälläisessä gallupin tapaisessa kyselyssä että JOS teillä olisi tyttölapsi jolle nyt pitäisi keksiä nimi? Miksi sitä ei voisi sanoa? Ettei joku varasta hyvää ideaa? Vai?

Ja tosiaan en kysy pahalla tai sano että se pitäisi täällä kertoa vaan mietin että miksi sitä ei voisi ääneen sanoa? Vai juuri sen vuoksi ettei hyvä nimi mene toisen käyttöön? :)
Minä en kerro sen takia, koska joskus täällä kerroin minkä nimen pojalle antaisin ja ei kauaa niin prikulleen sama nimi oli lehdessä. ja kaikki 3 nimeä vielä samassa järjestyksessä :( Se ei ollut kovin kivaa. Ja jos tämä tuleva lapsi on poika niin aivan varmasti annan sen nimen minkä täällä kerroinkin vaikka se yks sen *pöllikin*. Tytön nimeä en myöskään sen takia nyt paljasta, koska niitä on todella vähän kastettu, joten ei annan sen nimen mielummin ensin ja paljastan vasta sitten jos on aihetta :D
Nimenomaan. En haluaisi, että mun idea viedään. Keksikää itse omat hienot nimenne. :D

 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Nimenomaan. En haluaisi, että mun idea viedään. Keksikää itse omat hienot nimenne. :D
Minä olen osuuteni maailman kansoittamisessa tehnyt ja voin hyvinkin antaa "ylijäämä", mutta priima-laatuisen nimen kiertoon. :D

Mutta käyttämäni nimet pidän visusti omassa tiedossani. Korkeintaan toisen etunimen voin paljastaa :D
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Nimenomaan. En haluaisi, että mun idea viedään. Keksikää itse omat hienot nimenne. :D
Minä olen osuuteni maailman kansoittamisessa tehnyt ja voin hyvinkin antaa "ylijäämä", mutta priima-laatuisen nimen kiertoon. :D

Mutta käyttämäni nimet pidän visusti omassa tiedossani. Korkeintaan toisen etunimen voin paljastaa :D
Mulla ei ole vielä lapsia, kas siitä panttaukseni ;)
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Mulla ei ole vielä lapsia, kas siitä panttaukseni ;)
Montako haluat? Voin vuokrata muutaman, joilla harjoitella... :saint:
Hih. Kiitos, mutta vuokralapsia löytyy. ;) Omien hankintaan tuli pieni väliaikainen este, kun mies meni menojaan. Mutta katsellaan, minne elämä vie. Jos ei tule omia, niin onpahan sitten vuokrattuja. :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Rummuntekijä:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Mulla ei ole vielä lapsia, kas siitä panttaukseni ;)
Montako haluat? Voin vuokrata muutaman, joilla harjoitella... :saint:
Hih. Kiitos, mutta vuokralapsia löytyy. ;) Omien hankintaan tuli pieni väliaikainen este, kun mies meni menojaan. Mutta katsellaan, minne elämä vie. Jos ei tule omia, niin onpahan sitten vuokrattuja. :D
Kyllä tuo äijäkin vuokralle joutaa sen verran... :saint: :D
 

Yhteistyössä