Jos sinua ei haluta ja mies fonkaa (seksiasiaa)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Niin mitä teet? Jos sinua ei yhtään kiinnosta seksi puuhat ja mies vaan vinkuu et äkkiä. Etes pikaseltaan...
Annatko vai käännätkö kylkeä et ei mua kiinnosta?

jos ei tee mieli niin en ANNA, ihan niinkuin se ois aina noin, että nainen antaa... no toisilla on... eli jos ei kiinnosta niin sanon, että eipä tee mieli ja jos alkaakin kiinnostaa kesken vonkauksen niin mikä ettei ja mä OTAN, ukko antaa!!!!

Riippuu mistä roikkuu.
Yleensä annan ja siinä samalla innostuu itsekkin. Mut en mä aina jaksa ja yleensä isäntä vinkuu sitä niin myöhään et olen itse jo ihan kuitti...

Riippuu mistä roikkuu.
Yleensä annan ja siinä samalla innostuu itsekkin. Mut en mä aina jaksa ja yleensä isäntä vinkuu sitä niin myöhään et olen itse jo ihan kuitti...

Miä oon sanonut että varaston seinään voi mennä tekemään ihan oman mieleisiä reikiä ja liimata ympärille karvoja... Ompahan vaihteluakin samalla... Eli jos ei kiinnosta niin ei kiinnosta!

eipä sellaisia tilanteita pahemmin ole tullut, kyllä siinä itsekin alkaa haluamaan kun mies "lämmittelee" :D
mutta jos oikeesti ei nappais niin sanoisin kyllä, etten halua nyt. eipä ole tarvinnut sanoa ainakaan vielä :D

Annan melkein aina, vaikkei vois seksi vähempää kiinnostaa. Mies suuttuu niin helkutisti jos ei heltiä, siksi joudun vieläkin (rv 41+) antamaan vaikka itsellä lähin tunto on lähinnä kipu. En edes tajua, miten mies voi nauttia seksistä, vaikka näkee toisen melkein itkevän kivusta (mies ei malta esileikkiä kahta sekuntia pidempään enkä mä tietenkään siinä ajassa kiihotu ja sitten joudun olemaan kuiviltaan mikä sattuu todella paljon).

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Annan melkein aina, vaikkei vois seksi vähempää kiinnostaa. Mies suuttuu niin helkutisti jos ei heltiä, siksi joudun vieläkin (rv 41+) antamaan vaikka itsellä lähin tunto on lähinnä kipu. En edes tajua, miten mies voi nauttia seksistä, vaikka näkee toisen melkein itkevän kivusta (mies ei malta esileikkiä kahta sekuntia pidempään enkä mä tietenkään siinä ajassa kiihotu ja sitten joudun olemaan kuiviltaan mikä sattuu todella paljon).

Miksi olet sen kanssa ylipäätään, jos se ei kerran välitä sinusta? :o

Yhteistyössä