Jos sanot että oot muodista kiinnostunut, niin mitä kaikkea se pitää sisällään? *illan turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisko se kokonaisvaltaista kiinnostusta.

Kyllä mäkin tykkään, et mulla on ajan hengen mukaiset rätit päällä ja tytöllä kanssa sekä luen silloin tällöin muotilehtiä. EN kuitenkaan miellä itseäni "muodista kiinnostuneeksi"

No mä en sano olevani muodista kiinnostunut.. enkä mielestäni olekaan. En silti näytä seinästä reväistyltä vaan tykkään näyttää nätiltä ja tyylikkäältä.

Tätä aloin miettimään, kun kattelin työpaikkailmoja ja yks paikka oli vaateliikkeessä. Siinä piti olla muodista kiinnostunut ja mitähän kaikkea muuta siinä olikaan..
Mietin sitäkin, että pitääköhän sit olla ko.paikan vaatteet päällä jo paikkaa hakiessa tai no, haastattelussa.
Ei sillä että olisin tuota paikkaa hakemassa..en tajua muodin päälle yhtään.

Tätä aloin miettimään, kun kattelin työpaikkailmoja ja yks paikka oli vaateliikkeessä. Siinä piti olla muodista kiinnostunut ja mitähän kaikkea muuta siinä olikaan..
Mietin sitäkin, että pitääköhän sit olla ko.paikan vaatteet päällä jo paikkaa hakiessa tai no, haastattelussa.
Ei sillä että olisin tuota paikkaa hakemassa..en tajua muodin päälle yhtään.

Itse vaatekaupassa toistakymmentä vuotta esimiestehtävissä työskennelleenä voin sanoa, että vaatekauppaan halutaan MYYJIÄ, ei trensettereitä. Niitä 'Mä rakastan vaatteita ja tykkään olla ihmisten kans tekemisis' -hakemuksia tulee aina pilvin pimein, mutta se tyyppi saa sen työpaikan, joka osaa korostaa&kertoa myyntitaitojaan/-taidoistaan TAI edes osottaa kiinnostustaan moisia taitoja kohtaan.

Ei vaatekaupat haluu myyjiensä myyvän tota sinistä toppia sullesiks, koska se on nyt IN ja viimmesintä huutoo. Vaan ne haluu sen myydä sulle siks, että n.puol vuotta sitte ne oletti että se tulee olemaan IN tänä syksynä ja ne on tilannu sitä joka varaston täyteen. Ja jos sitä toppivuorta ei myydä, ne tekee ns. persnettoo.

Yhteistyössä