Jos sanoo toista rakkaaksi, tarkoittaako se, että rakastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helips
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me sanotaan aina vaan "oot rakas" :) Sit joskus on tilanteita että voi sanoa esim., -Miks sä noin menit tekemään? "no siks ku mä rakastan sua... "

Minä rakastan sinua sellaisenaan on vain jotenkin :snotty:

Jos joku sanoo, että hyvää yötä rakas, niin kyllä se sitten sitä tarkoittaa.
Mutta jos tosiaan sanoo vaikka että "lapsi rakas" niin ei välttämättä (ellei ole oma).

Itse saatan nykyään jonkinlaisena myönnytyksenä tai kun siltä oikeasti tuntuu sanoa "hyvää yötä rakas" mutta en enää muutamaan vuoteen "rakastan sinua" koska en vaan halua. Monta vuotta pakotin itseni rakastamaan ja rakastinkin ja sanoinkin sen mutta sitten kun kuppi meni todella pahasti nurin niin päätin etten enää pakota tunteitani. Kumma kyllä, aika hyvin nykyään menee. Ehkä mä vielä rakastankin mutta en vaan halua sanoa sitä. Ehkä joku päivä sanonkin, kuka tietää.

[QUOTE="Miuku";29184899]No mä saatan sanoa vaikka mun oppilaalle, että : " Matti-rakas, nyt pitäis jo rauhoittua". Ei tarkoita, että oikeasti tätä Mattia rakastaisin.[/QUOTE]

Pitäiskö sun ihan oikeasti miettiä, mitä sammakkoja suusta loikkii. Opettajana on vastuuta. Ei voi antaa sammakoiden loikkkia valtoimenaan suusta. Miks sä sanot noin ?!?!

[QUOTE="Vieras";29185531]Pitäiskö sun ihan oikeasti miettiä, mitä sammakkoja suusta loikkii. Opettajana on vastuuta. Ei voi antaa sammakoiden loikkkia valtoimenaan suusta. Miks sä sanot noin ?!?![/QUOTE]

Mitä sammakkoja tossa nyt tulee :O Mäkin puhun mun nuorille tollai, eikä kukaan vielä ole muuta kuin selkeästi ymmärtänyt asiayhteyden. Samoin puhuin ekaluokkalaisille vanhassa duunissa jos oli tarve vähän painottaa että nyt kuunteles oikeesti.

Yhteistyössä