Jos saisit vielä lapsia, niin mitä nimiä voisit heille antaa?

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja anni*:
multa jäi Eevert käyttämättä ja Senjaa,Marttaa olisin tytölle ajatellut, mutt on vaan 3 lasta niin ei niille kaikkia voinut käyttää ;-))

Senjakin on ihan kiva nimi. =)

täällä ottaa kävelyharjoituksia pieni senja-tyttönen :) :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja vuotaraaputin:
pojalle Petja. tytölle Kaisla.

pojalle antaisin varmaan Kaptahin jos se menisi läpi nimilautakunnasta ja mies suostuisi - olisi sitten samaa sarjaa :D ja jos pojasta tulisi Kaptah niin tytöstä sitten Merit...

Mun mielestä se on paras kirja ikinä! :) Ite haluaisin antaa nimen Minea. :)

Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
sun lapsillasi onkin varmaan sitten ne ainoat oikeat täydelliset "uniikit" nimet mitkä kaikkien muidenkin pitäisi antaa omille lapsilleen.
Sorry, taisi osua kohdalle :D.

Mikä nuista yllämainituista ovat SINUN lapsesi nimet? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Meillä on Weetu Damien niminen poika ja jos tyttö tulis, ni hän saisi nimekseen Halla Keiju, jos tulisi poika, niin hän olisi Myytti (toista nimeä en ole miettinyt )

Miten minulla tulee mielleyhtymä Hallasta, että se on pojan nimi ja siksi Halla Keiju on minusta niin ristiriitainen...

Meillä on Weetu Damien niminen poika ja jos tyttö tulis, ni hän saisi nimekseen Halla Keiju, jos tulisi poika, niin hän olisi Myytti (toista nimeä en ole miettinyt )

tulee damienista mieleen se kauhuleffa... saatanan poika :D

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:

Mulle tulee, syystä tai toisesta, mieleen South Park :)

Alkuperäinen kirjoittaja firequeen:

Miun ja miehen lempparileffoja :D Omen-trilogia siis =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pöh:
sun lapsillasi onkin varmaan sitten ne ainoat oikeat täydelliset "uniikit" nimet mitkä kaikkien muidenkin pitäisi antaa omille lapsilleen.
Sorry, taisi osua kohdalle :D.

Mikä nuista yllämainituista ovat SINUN lapsesi nimet? :D

veeti ja venla on minulla, joten ei ihan kohdille osunut. ottaa vaan päähän tuo toisten nimien haukkuminen.

Yhteistyössä