Jos saisit vauvallesi kaikkein parasta laittaa..

  • Viestiketjun aloittaja mammy09
  • Ensimmäinen viesti
mammy09
..mitä ostaisit? Millaiset vaunut, sängyn, turvaistuimen, hoitopöydän, mitä muuta? Siis, jos ei tarvitsisi rahaa miettiä. Ja ihan on kyse materiaalisista asioista!
 
,.,.,.,.,.,.
en siltikään ostais mitään turhaa. uudet vaunut ostaisin koska edelliset olen kerinnyt myymään pois, enkä maksais yli 500euroa vaunuista vaikka olis kuinka paljon rahaa, ne on käytössä kuitenkin niin vähän aikaa ja eteenpäin myydessä niistä i saa puoltakaan siitä mitä itse on maksanut.
 
Hoitopöytää, itkuhälyytintä, raskausajan doppler-mittaria ym turhuutta en ostais, vaikka ois kuinka paljon rahaa.

Muissa ostoksissa en kiinnittäs niinkään merkkiin huomioo, vaan ihaniin väreihin, ostasin sen mukaan sekä vaatteet että vaunut. Sängyn ostasin ihan peruskamaa, kuhan vaan helposti säädettävä pohja. Ja siihen sit taas oikeen kivat ja ihanan väriset petivaatteet ja pehmusteet! Turvaistuimissa sit taas panostaisin laatuun, joskin niin tehdään nytkin kun rahaa ei niin ole, vaikka sit joutuu tinkiin muusta...
 
vieras
olenkin ostanut kaiken mitä olen halunnut. vaunut on brio happyt, hoitapöytää ei ole, se olisi turha meillä, pesukoneen päällä vaippa vaihdetaan. Brion sänky, ihanat matkarattaat (i´coo), gracon telakallinen turvakaukalo, vauvan huone sisustettu kauniiksi ja vaatteita ihan pilvin pimein! ja ihan perustuloisia ollaan, olen vain halunnut (luultavasti) ainoalle lapsellemme kaikkein parasta ja ihaninta!
 
Brion vaunut, uusinta mallia, kunnollinen pinnasänky pajoineen ja petareineen ja pehmusteineen ja niihin sopiva pussilakana. Britaxin kaukalo ... mitäs niitä vielä oli, no ihania vaatteita tietenki. Siitä on jo neljä vuotta kun näitä ostin, en kaikkea enää muista.
 
mammy09
Noita Teutonioita olen itsekin katsellut. Ja Brion sänkyä. TrippTrappista en tykkää, mutta vaikuttaa käytännölliseltä eli mietin sen ja Artekin tuolin välillä. Hoitopöydän tarvitsen, kun on pesutorni ja kylpyhuoneen tasolle ei hoitotasoa saa. Elfa-systeemiä olen miettinyt, hoitopöytää kun tarvitsee niin vähän aikaa ja rumia ovat muutkin (siis varsinaiset hoitopöydät). Eli aika tällaista peruskamaa, mutta voisihan sitä laittaa jotain luksuksempaakin, mutta mitä?
 
Vaunut on Oran 4 vuotta vanhat.
Pinnasänky on perintökalu kymmenien vuosien takaa.
Turvaistumet on Gragon Logigo S ja Gragon Cosmic Comfort.
Rahallisesti ei ole tarvinnut mitään ostaessa miettiä,nuo olemme vain valinneet ja ostaneet.

Sitteri oli Baby Björn vanhemmalla ja tämän nuoremman sitteriä en muista.
Hoitopöytää ei ole kummallakaan ollut,tasoina käytetty muuta.
 
Hartanin yhdistelmät, Bitaxin turvakaukalo, joku kiva pinnasänky kivalla verhoilulla, doppler, hoitopöytää ei tarvii.....kaikki muut löytyivätkin meiltä, muttei tuota doppleria :) Niin ja jos tyttö olis tulossa niin kaikki vaaleanpunaista :heart:
 

Yhteistyössä