Jos saisit valita itsellesi ihan minkä vaan ammatin,

• Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Erikoislääkärin paperit kelpaisi, mahdollisimman monelta alalta :whistle:
No mikä nyt lääkäriala eniten kiinnostais? Ja onko se todella sun valinta, etkä haluais olla esimerkiksi merirosvo, julma ihmiskauppias, tai astronautti?
Noi ei ole ammatteja,sitähän sä kysyit.
No voi nyyh, sua vaan harmittaa, kun sun vastaus oli tylsä. ja luulitko itse, että moderaattori on joku ammatti? :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Moderaattori,ei olisi eräillä helppoo sen jälkeen B)

Ja toinen voisi olla erikoislääkäri jossain osa-alueella,tietty se kaikkein paras.
Kellähän eräillä? Mun mielestä moderaattosi kuulostaa kyllä sika tylsältä valinnalta, jos saa ihan mitä vaan valita.
BV vastauksesi on hylätty, keksi parempi :LOL:
:whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tripod:
Erikoislääkärin paperit kelpaisi, mahdollisimman monelta alalta :whistle:
No mikä nyt lääkäriala eniten kiinnostais? Ja onko se todella sun valinta, etkä haluais olla esimerkiksi merirosvo, julma ihmiskauppias, tai astronautti?
Noi ei ole ammatteja,sitähän sä kysyit.
No voi nyyh, sua vaan harmittaa, kun sun vastaus oli tylsä. ja luulitko itse, että moderaattori on joku ammatti? :LOL:
Luitko sä sitä loppuun asti :whistle:
Et,koska et osaa lukutaitoa vissiin :whistle:

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä haluaisin jumalattareksi Naurusaarille =) En tarkkaan tiedä, millaista työ olisi.
Kuulostaa jännittävältä. Tuo olisin mielellään itsekin, mutta se on parempi että siellä on vaan yksi palvottava. :D

sairaanhoitaja semmosessa jossai yksityisessä megahienossa sairaalakonplekisssa missä ei VARMANA ole kiire.

tai sitten metsuri...tai jotai ihan muuta tuo eka on lapsuuden unelma ammatti tuo loppu siihen on vaan oman kokemuksen tuomaa lisää

Mä taidan olla aika omassani ehkä kuitenkin.... Neulepuoleen ja lankoihin voisin keskittyä tai tilpehööripuoleen...

Kätilön ammatti olis kanssa mun mieleen sillä edellytyksellä että mä kanssa kestäisin verta yms ja ne hätätilanteet.

Yhteistyössä