Jos saisit tietää, että miehesi on kerran suudellut toista naista kännissä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Varmaan siinä menis luotto aika hienosti jos ei itse sitä ois ees vaivautunu kertomaan. Eli aikamoine kriisi siitä tulis mut etenki sen valehtelun vuoksi. Jos mies itse kertois heti ja katuis kovasti ni saattasin pystyä anteeks antamaan. Tosin kokemuksesta (exän kanssa) tiedän, etten osaa unohtaa.. Joten se vois olla tän suhteen loppu vaikka kuinka haluis jatkaa.
 
vieras
olen ite se, jota suudeltiin. mies oli niin kännissä, etten todellakaan reagoinut asiaan mitenkään. en kertonut omalle miehelle enkä sille miehen vaimolle. turha satuttaa toisia yhdentekevän asian takia.
 
ap
Minä sain tietää ja ihan tältä naiselta itseltään siis. Siis tältä, jota mies suudellut. Tämä nainen kertoi ja pyysi anteeksi ja sanoi olevansa pahoillaan. Kysyn mieheltä itse, että onko hänellä jotain kerrottavaa ja katson kertooko.

Mutta... en pidä tätä isona asiana, koska olen aina voinut luottaa mieheeni.
 
ap
No kysyisittekö asiasta mieheltä vielä jotain tai sanoisitteko tietävänne, jos tilanne olisi se mikämeillä eli tämä nainen on itse minulle kertonut asian ja anteeksi pyytänyt.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Mitäs tuosta? Kyllä miehessä on jotain vikaa, jos ei noin ikinä tekisi. :LOL:
Sinusta on siis ihan normaalia, että joskus käy pieni lipeäminen kännissä?
kyllä mustakin on normaalia. ei nyt ehkä varsinaisesti kivaa ja suotavaa, mutta ymmärrettävää enkä siitä kenellekään suuttuisi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos saisit tietää, että miehesi on kerran suudellut toista naista kännissä niin mitä tekisit?
Nythän on niin, että se kirjoitetaan Cannes, vaikka sanotaankin "Kän". Olisin todella raivoissani, sillä olisin tietenkin halunnut lähteä mukaan Ranskan-matkalle, kuinkas muuten? Kyllähän sitä jo tuosta Tanskan kautta Britanniaan mennessä - jos omalla autolla menee - tulee käväistyä Ranskankin puolella. - Ette muuten usko, mitä ensimmäiseksi näin, kun Ranskaan tulimme: Siististi pukeutunut herrasmies kusi tosta vaan kävelytien viereen! Karseeta. - No ehkä mä en sittenkään halua "Känniin".

 
Näin tekisin
Ottaisin lapset mukaan meidän kerrostalon(11krs) katolle ja sitä ennen olen soittanut yleen, mtv3, neloseen,bbc ja cnn ja tottakai poliiseille ja palokunnalle ja talon naapureille uutistoimittajille ja siellä katon reunuksilla sitten kerron koko surullisen tarinani miehestäni...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No kysyisittekö asiasta mieheltä vielä jotain tai sanoisitteko tietävänne, jos tilanne olisi se mikämeillä eli tämä nainen on itse minulle kertonut asian ja anteeksi pyytänyt.
mä sanoisin vaan miehelle, että kuulin tämmösen jutun, onko totta? mies varmasti myöntäisi, pyytäisi anteeksi ja that's it.
 
heh heh
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Mitäs tuosta? Kyllä miehessä on jotain vikaa, jos ei noin ikinä tekisi. :LOL:
Huh, onneksi mun mussu on viallinen tuossa asiassa eikä käy nuoleskelemaan muita naisia, edes kännissä! =)
niin tai sit se ei vaan kerro siitä sulle. =) vahditko miestäsi 24/7?
 
Rouva
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Mitäs tuosta? Kyllä miehessä on jotain vikaa, jos ei noin ikinä tekisi. :LOL:
Huh, onneksi mun mussu on viallinen tuossa asiassa eikä käy nuoleskelemaan muita naisia, edes kännissä! =)
niin tai sit se ei vaan kerro siitä sulle. =) vahditko miestäsi 24/7?
Ei mun tarvi vahtia, kun luotto pelaa muutenkin! =) Harmi, ettei kaikilla ole asiat yhtä hyvin...
 
heh heh
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja heh heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Mitäs tuosta? Kyllä miehessä on jotain vikaa, jos ei noin ikinä tekisi. :LOL:
Huh, onneksi mun mussu on viallinen tuossa asiassa eikä käy nuoleskelemaan muita naisia, edes kännissä! =)
niin tai sit se ei vaan kerro siitä sulle. =) vahditko miestäsi 24/7?
Ei mun tarvi vahtia, kun luotto pelaa muutenkin! =) Harmi, ettei kaikilla ole asiat yhtä hyvin...
hyvä että luotto pelaa. mutta TÄYSIN VARMAHAN sä et voi asiasta olla.
 

Yhteistyössä