Jos saisit tietää, että miehesi on kerran suudellut toista naista kännissä

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
lissu
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Greystoken lordi:
Mitäs tuosta? Kyllä miehessä on jotain vikaa, jos ei noin ikinä tekisi. :LOL:
Sinusta on siis ihan normaalia, että joskus käy pieni lipeäminen kännissä?
Olisihan se normaalia selvinpäinkin.
Siis mitä ihmeen nynnyjä teidän miehenne oikein ovat? :eek:
Vai nynnyjä :D
En nyt tiedä sääliäkö sinua vai nauraa sinulle. Miten ihmeessä tuollainen asia miehestä nynnyn tekee?

Sen voin sanoa että sä olet jo menettänyt paljon, ja tulet menettämään ( koska ei tuollaiset kuin sinä muutu) kun et oli kokenut todellista rakkautta.
Sun häviösihän se on :)

Sunlaiset miehet ne nynnyjä on, pahimmanlaisia luuseita :)

Hyvää loppuelämää, vaikka ei se hyvä tule olemaankaan.
 
Sagwa harmaana
Pitäisikö siis tehdä jotain? Kattilat jakoon heti sen jälkeen kun ne on viskottu miehen niskaan, koska se on vaikka 10 vuotta sitten pussannut toista naista kännissä?

En mä kyllä tekisi mitään. Muuta kuin kuittailisin asiasta tilaisuuden tullen ;). Jos mun mieheni suutelisi vierasta naista kännissä, niin se olisi sitten niin kännissä, ettei edes muistaisi asiaa.
 
jadal
no melkein vastaavasti on käynyt. Mies tässä taannoin humalassa oli lääppinyt ja puristellut yhteistä ystäväämme.
Kyllä otti koville kun sain kuula, ja kyllä, ero kävi mielessä.
Saatiin kuitenkin sovittua, mutten edelleenkään luota mieheen 100%
 
Sagwa harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
no melkein vastaavasti on käynyt. Mies tässä taannoin humalassa oli lääppinyt ja puristellut yhteistä ystäväämme.
Kyllä otti koville kun sain kuula, ja kyllä, ero kävi mielessä.
Saatiin kuitenkin sovittua, mutten edelleenkään luota mieheen 100%
Tää onkin jo eri asia. Yhteinen ystäväpiiri on tosiaan sellaista, ettei kosketa jne. Mutta mun reaktioon vaikuttaisi, onko asia tapahtunut 10 vuotta sitten tai viikko sitten.
 
PUM
Hmm..kysyisin, oliko hyvät huulet. Itse oli pikkujouluissa, joissa työkaveri kouri pyllystä ja ehdotteli jatkoille menoa + tanssi tosi liki kanssani koko ajan, toinen työkaveri hönki miten hän kuumenee silmistäni, kerroin miehelle toki kaiken, eikä se tollasesta ollut millänsäkään.

Eli asiaan vaikuttaa, millaiset olosuhteet, oliko kännissä ja oliko itse tekemässä aloitetta. Voisin olla kyllä vähän möksälläänkin, en mie tiiä, ei tuo tuollaista tee.
 
ap
Tiedoksenne, että me olemme olleet yli 13 vuotta yhdessä ja olen aina ollut se joka voi sanoa, että ei tarvitse edes miettiä että mies tekisi mitään sellaista.

Ja "perseet olalle kuntoon" mies ei vedä itseään ikinä. Nytkin juonut vain kaksi kaljaa ja aamupäivällä jo lähti lasten kanssa pulkkamäkeen. Ei mene seuraava päivä piloille baarikeikan takia.

Eli te jotka olette sitä mieltä, että voitte olla varmoja niin.... ette voi. Koska itse olen aina ollut varma. Olen oikeasti aina ajatellut, että jos joku tässä suhteessa pettää jotenkin niin se olen minä eikä kukaan muu. Mutta se olikin mies.
 
olisin todella loukkaantunut jos olisi salannut multa. luotto menisi.
se jos saman tein kertoisi niin luotto pysyis vaikka varmasti satuuttais ja vois olla että haluisin kostaa.

ja se on kyllä ihan tosi että nynnyjä on ne jotka eivät osaa itseään hillitä ja rakastaa toista niiin ettei haluisi ikinä loukata toista.

Omaan mieheeni luotan kuin kallioon ja hän ei tuollaista tee koska olemme puhuneet ja molemmat sitä mieltä että se että suutelee toisia loukkaa. emmekä halua toisiamme loukata
 

Yhteistyössä