Jos saisit päivän ajan olla mies, mitä tekisit?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ihan oikeasti, ajatteletteko te että miehenä oleminen on vain sen peniksen ympärillä pyörimistä? =)
No sitähän se on. Mielessä tuhero 23h päivästä.
AIKUISTU lunatic AIKUISTU!
ENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN!!!!
Ja mikäs kommentistani teki lapsellisen??? Kyllä minä miehet tunnen, saakura soikoon!!! |O
Hyvinpä näytät tuntevan, voi kulta pieni hyvinpä!
Kyllä. Viriileja miehiä joilla karvakolmio pyörii aivoissa..
Mun miehellä pyörii tissit mielessä sen lopun aikaa... joten samoilla linjoilla Lunaticin kanssa.

 
miehenä
no varmaan kuin mieheni,tekisin mitä huvittaa,ei tarvis hoitaa lasta,olla raskaana,hoitaa kotia eli pyykkejä,tiskejä,ruokia jne.huolehtia kaupasta tarpeellisia tavaroita..ei tarvis yrittää saada hoitajaa muksulle jos jonnekkin menossa,saati ilmoittaa kellekkään..jnejnejne..
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mitäs tässä nyt mun miestuntemusta alettiin morkkaamaan, vastasi muutkin että ne panisi naisia ja runkkailisi vaan, jos olisivat miehinä hetken!!!
:|
NO joo, läpällä. Mutta sulla on aina tuo sama p*skan jauhaminen. Jos esimerkiksi ketju on: Mitä rakastat miehessäsi, tuut sinne aukomaan ja haukkumaan ja yrität jotenkin kohottaa itsetuntoasi sitä kautta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Mitäs tässä nyt mun miestuntemusta alettiin morkkaamaan, vastasi muutkin että ne panisi naisia ja runkkailisi vaan, jos olisivat miehinä hetken!!!
:|

Olisikos tossa käynyt niin, että sä epäilit ensin jonkun toisen miestuntemusta?


Mutta, jokatapauksessa tämän kinaamisen jälkeen mä tulin tulokseen että olen sittenkin mieluummin vaikka näkemyksesi kaltainen mies kuin nälvivä nainen. =)

Kiitos. :flower:
 
Tottakai harjoittaisin monimuotoisesti seksiä..!

Ihan vaan sillä, että kaikkea muuta nyt voi tehdä ja kokeilla naisenakin mutta jos mulla olisi päivän ajan penis, tottakai ottaisin siitä kaiken ilon irti :D
 
vieras79
Alkuperäinen kirjoittaja merenneitonen:
No tietenkin haluaisin koko päivän harrastaa villiä seksiä, ja kokeilla miltä se miehestä tuntuu! :D
tää tuli mullekkin mieleen ja siinä välissä kävisin autokaupassa kyselee jotain autoo ja menisin sitten naisena samaa autoo kyselee ja vertaisin kohtelua....
 
hei osa ottaa tän liian vakavasti nyt! :D

kyse oli vaan yhdestä päivästä jonka sais miehenä olla. jos mulla roikkus haarovälissä killutin yhden päivän ajan niin varmaan testaisin että mihin kaikkeen sillä pystyy! eiköhän ne miesten ja naisten elämät muuten ole aika pitkälti samanlaisia, mitä siitä nyt vääntämään? ;)
 

Yhteistyössä