Jos saisit päivän ajan olla mies, mitä tekisit?

Päivi
Minä ainakin haluaisin ennen kaikkea perehtyä miehen aivotoimintaan ja ajatusmaailmaan, jotta taas naisena ymmärtäisin paremmin, mitä hänen päässään liikkuu. Seksihän nyt on puhdasta mekaniikkaa ja hormonitoimintaa, mitä kummaa siinä nyt voisi olla. Miehen "logiikkaa" sen sijaan ei aina naisen aivolla tajua millään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ihan oikeasti, ajatteletteko te että miehenä oleminen on vain sen peniksen ympärillä pyörimistä? =)
Niin, onhan se myös parran ajamista. Mutta se omakohtainen kokemus siitä, miltä pippelillä leikkiminen tuntuu on aika mahdotonta kun sitä ei ole. Muutenhan miehet ja naiset on loppujen lopuksi aika samanlaisia.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tundra:
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Ihan oikeasti, ajatteletteko te että miehenä oleminen on vain sen peniksen ympärillä pyörimistä? =)
Niin, onhan se myös parran ajamista. Mutta se omakohtainen kokemus siitä, miltä pippelillä leikkiminen tuntuu on aika mahdotonta kun sitä ei ole. Muutenhan miehet ja naiset on loppujen lopuksi aika samanlaisia.
Niin mutta silti. Minusta tuntuu jotenkin miehiä halventavalta ajatus, siitä että naisen "päivä miehenä" tarkoittaisi vain sitä pippelin kanssa värkkäämistä. No, ehkä moni vastasi vitsilläkin =) Mitenkähän mies vastaisi samaiseen kysymykseen, miten hän viettäisi päivän naisena? Imartelisiko vastaus naisia? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Pistäisin jonkun ottamaan multa poskeen :D Ja panisin!

Joo, ja noiden lisäksi runkkaisin, tuikkisin jotain persiiseeni tietääkseni vastaisuudessa miltä sekin tuntuu, kävisin pihalla kusella ja yrittäisin ehtiä nukkumaan kokeakseni aamuseisokin.

Joo.

Sitten uteliaisuuteni olisi tyydytetty.
 
Päivi
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkasen Pläski:
Alkuperäinen kirjoittaja Päivi:
Seksihän nyt on puhdasta mekaniikkaa ja hormonitoimintaa, mitä kummaa siinä nyt voisi olla.
onhan se vähän eri asia kun oiskin yht äkkiä kolon sijasta molo. :D


No vain vähän, jos asiaa yhtään miettii.

Mutta tietysti sitten ero voi tuntua tärkeältäkin, jos ajattelee vain alapäällään ;-D
 
Kyllä mä kans kokeilisin, että mitä kaikkea peniksellä voi tehdä ja miltä se tuntuu. Sehän on oikeestaan parranajon lisäksi ainoo, mitä naisena ei voi tehdä (ellei ole parrakas nainen). Tai en mä ainakaan muuta tähän hätään keksi.
 

Yhteistyössä