?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Voisko tehdä niinpäin että joku palstan himourheilijoista olisi minun paikallani kunnes kroppa olisi aivan timmi?
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Voisko tehdä niinpäin että joku palstan himourheilijoista olisi minun paikallani kunnes kroppa olisi aivan timmi?
Alkuperäinen kirjoittaja chef:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Voisko tehdä niinpäin että joku palstan himourheilijoista olisi minun paikallani kunnes kroppa olisi aivan timmi?
Mäkin haluisin niinpäin, että joku palstalainen tulis meille olemaan mun paikallani aina kun pitäis tehdä ruokaa :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mäkin voisin toivoa,
että vaikkapa Sheena olisi pari kuukautta Lilii :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Voisko tehdä niinpäin että joku palstan himourheilijoista olisi minun paikallani kunnes kroppa olisi aivan timmi?
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:En ketään muu. Ei ole mielenkiintoa tehdä muutoksia jonkun toisen elämään.
Tai voisin mä olla joku mun inhokki ja mennä vaikka tatuoitavaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:En ketään muu. Ei ole mielenkiintoa tehdä muutoksia jonkun toisen elämään.
Tai voisin mä olla joku mun inhokki ja mennä vaikka tatuoitavaksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Hmmm. Meah ja ihan vaan hevosten vuoksi. En mä kyllä tiedä mitä mä muuttaisin. Tai joo- mä 'tykkäsin' synnyttää joten kai mä sit avittaisin kunnes alkais lapsivuodeaika!
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:En ketään muu. Ei ole mielenkiintoa tehdä muutoksia jonkun toisen elämään.
Tai voisin mä olla joku mun inhokki ja mennä vaikka tatuoitavaksi.
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Mäkin voisin toivoa,
että vaikkapa Sheena olisi pari kuukautta Lilii :xmas:
Muistelisin sinun olleen sitä mieltä, ettei naisella sais oikein olla lihaksia.. Vai muistanko väärin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Joo, en tykkää liioista lihaksista.
Siksi arvelin, että pari kk sinua riittäisi![]()
![]()