Jos saisit olla hetken joku toinen palstalainen

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Voisko tehdä niinpäin että joku palstan himourheilijoista olisi minun paikallani kunnes kroppa olisi aivan timmi?

Mäkin haluisin niinpäin, että joku palstalainen tulis meille olemaan mun paikallani aina kun pitäis tehdä ruokaa :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Voisko tehdä niinpäin että joku palstan himourheilijoista olisi minun paikallani kunnes kroppa olisi aivan timmi?

Mäkin haluisin niinpäin, että joku palstalainen tulis meille olemaan mun paikallani aina kun pitäis tehdä ruokaa :snotty:

Tehdään vaihtis, ota mun kroppa punttikselle niin minä voin siivota ja kokata teillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mäkin voisin toivoa,
että vaikkapa Sheena olisi pari kuukautta Lilii :xmas:

Muistelisin sinun olleen sitä mieltä, ettei naisella sais oikein olla lihaksia.. Vai muistanko väärin? :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
En ketään muu. Ei ole mielenkiintoa tehdä muutoksia jonkun toisen elämään.

Tai voisin mä olla joku mun inhokki ja mennä vaikka tatuoitavaksi.

Anteeksi, mutta se on "kukaan", ei "ketään". :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Hmmm. Meah ja ihan vaan hevosten vuoksi. En mä kyllä tiedä mitä mä muuttaisin. Tai joo- mä 'tykkäsin' synnyttää joten kai mä sit avittaisin kunnes alkais lapsivuodeaika!

Voidaan vaihtaa päikseen, mä meinaan epäilen, että sulla on parempi saumuri kun mulla :snotty:

Mutta ei mua synnytys sinänsä rassaa, tää raskaus vaan. Synnytys on pinetä sen rinnalla. Tosin saat sä sen hoitaa, kyllä mä keksin siksikin aikaa tekemistä vaikka sen paremman saumurin kanssa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
En ketään muu. Ei ole mielenkiintoa tehdä muutoksia jonkun toisen elämään.

Tai voisin mä olla joku mun inhokki ja mennä vaikka tatuoitavaksi.

:laugh: :laugh:

Joku semmonen aika taidokas tatuointi vois olla poikaa jollekin täällä ilkeilevälle. :D
Jotain tän tapasta:
IMG_2845-735519.jpg
 
Alkuperäinen kirjoittaja She-na THE PUNKROCKER:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Mäkin voisin toivoa,
että vaikkapa Sheena olisi pari kuukautta Lilii :xmas:

Muistelisin sinun olleen sitä mieltä, ettei naisella sais oikein olla lihaksia.. Vai muistanko väärin? :D

Joo, en tykkää liioista lihaksista.
Siksi arvelin, että pari kk sinua riittäisi :p ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Joo, en tykkää liioista lihaksista.
Siksi arvelin, että pari kk sinua riittäisi :p ;)

No ootahan kun saan ensin itteni kuntoon, niin treenataan sitten sinutkin! Anna 3kk niin hyvä tulee! :D
 

Yhteistyössä