Jos saisit muuttaa vain yhden piirteen/ominaisuuden tai muun asian itsessäsi, niin mikä se olisi?

  • Viestiketjun aloittaja "muumimamma"
  • Ensimmäinen viesti
"muumimamma"
Mä haluaisin olla n. 10kg hoikempi. Muuten oon itteeni ihan tyytyväinen, vaikka on silmälasit sun muuta vaivaa.

Mutta ympärysmitoiltani haluaisin olla vähän kiinteämpi ja pienempi. ;)
 
mä haluaisin
Mä haluaisin paksut hiukset!

En äkkiseltään keksi mitään muuta mihin en itse voisi vaikuttaa tai mitä haluaisin itessäni muuttaa. Mutta ohuet hiukset oikeasti välillä saa surkeaks!
 
vpx
Haluaisin tasaisemman värisen, kuulaan, raikkaan kauniin kasvojen ihon.. Atoopikko ja sekaiho, nahka kuivuu, rasvottuu, tulee finnejä ja kaikki finnien arvet jää pitkäksi aikaa näkyviin. Rypyt ei haittaa.
 
vpx
Haluaisin tasaisemman värisen, kuulaan, raikkaan kauniin kasvojen ihon. Nyt mulla kaikenlaista.. Atoopikko ja sekaiho, nahka kuivuu, rasvottuu, tulee finnejä ja kaikki finnien arvet jää pitkäksi aikaa näkyviin. Rypyt ei haittaa.
 
"vvieras"
Etten olisi näin mustasukkainen ja helposti ahdistuva ja ylianalysoija. Olisi elämä paljon mukavempaa.

Mieluummin se kun nämä tissit baikka nekin voisin korjauttaa. Ei ne mitkään ihan hirveät silti ole.
 
vierad
[QUOTE="orion";29526494]Olisin normaalipainoinen ja nahka olis ehjä ja sopiva (eli ei arpia eikä roikkuvia tissejä eikä roikkuvaa mahanahkaa). Semmonen kokonaisuus.[/QUOTE]

Mulla sama.
 
lusto
Itsekuria lisää.

Sillä ratkeaisi lievä ylipaino ja taipumus lihoa, valvomisesta ja stressistä johtuvat migreenit, alisuorittaminen opiskeluissa, liikunnan vähäisyys. Kaverit tykkäisi kun en olis myöhässä joka paikasta ja mies tykkäis kun tekisin skarpimmin osuuteni kotitöistä. Rahaa riittäisi paremmin, kun en tekisi turhia heräteostoksia ja mielihalun mukaan hankittua tarpeetonta tavaraa ei kertyisi nurkkiin.
Kaikki elämän ongelmat ratkeaisi yhtä piirrettä muuttamalla.

Naamasta neliömäisyys pois, haluisin ovaalit tai sydämenmuotoiset kasvot. Luusto kun ei muutu itsekurillakaan.
 
Itsekuria lisää.

Sillä ratkeaisi lievä ylipaino ja taipumus lihoa, valvomisesta ja stressistä johtuvat migreenit, alisuorittaminen opiskeluissa, liikunnan vähäisyys. Kaverit tykkäisi kun en olis myöhässä joka paikasta ja mies tykkäis kun tekisin skarpimmin osuuteni kotitöistä. Rahaa riittäisi paremmin, kun en tekisi turhia heräteostoksia ja mielihalun mukaan hankittua tarpeetonta tavaraa ei kertyisi nurkkiin.
Kaikki elämän ongelmat ratkeaisi yhtä piirrettä muuttamalla.

Naamasta neliömäisyys pois, haluisin ovaalit tai sydämenmuotoiset kasvot. Luusto kun ei muutu itsekurillakaan.
Itsekuri olis muuten tosi hyvä, mietin sen ja kunnianhimon välillä. Siis sellaisen hyvän kunnianhimon, energisen päämäärätietoisuuden.

Fyysinen ominaisuus, jonka haluaisin muuttaa on likinäköisyys. Eli normaali näkö, joka ei enää lähtisi huononemaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: Ciervo

Yhteistyössä