etkö ole yhtään kiinnostunut terveydestäsi? altistat itsesi sairauksille!! mitä esimerkkiä annat lapsillesi liikunnan tärkeydestä?Alkuperäinen kirjoittaja löhö:ostaisin suklaata ja makaisin sohvalle.... kaukarin däkäys käy hyvin liikunnasta !
Alkuperäinen kirjoittaja löhö:ostaisin suklaata ja makaisin sohvalle.... kaukarin däkäys käy hyvin liikunnasta !
Kuules, liikuntahirmu !Alkuperäinen kirjoittaja liikuntahirmu:etkö ole yhtään kiinnostunut terveydestäsi? altistat itsesi sairauksille!! mitä esimerkkiä annat lapsillesi liikunnan tärkeydestä?Alkuperäinen kirjoittaja löhö:ostaisin suklaata ja makaisin sohvalle.... kaukarin däkäys käy hyvin liikunnasta !
minä en ole läski! pidän todella huolta kunnostani ja liikun viitenä päivänä viikossa. olen huolestunut kaltaisistasi sohvaperunoista : / !Alkuperäinen kirjoittaja löhö:Kuules, liikuntahirmu !Alkuperäinen kirjoittaja liikuntahirmu:etkö ole yhtään kiinnostunut terveydestäsi? altistat itsesi sairauksille!! mitä esimerkkiä annat lapsillesi liikunnan tärkeydestä?Alkuperäinen kirjoittaja löhö:ostaisin suklaata ja makaisin sohvalle.... kaukarin däkäys käy hyvin liikunnasta !
Pidä sinä kuule huolta niistä omista läskeistäsi !
Taidat olla ku noin kimpaannut!!!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja liikuntahirmu:minä en ole läski! pidän todella huolta kunnostani ja liikun viitenä päivänä viikossa. olen huolestunut kaltaisistasi sohvaperunoista : / !Alkuperäinen kirjoittaja löhö:Kuules, liikuntahirmu !Alkuperäinen kirjoittaja liikuntahirmu:etkö ole yhtään kiinnostunut terveydestäsi? altistat itsesi sairauksille!! mitä esimerkkiä annat lapsillesi liikunnan tärkeydestä?Alkuperäinen kirjoittaja löhö:ostaisin suklaata ja makaisin sohvalle.... kaukarin däkäys käy hyvin liikunnasta !
odotas kun vanhenet niin läskisi tulevat yhteiskunnalle kalliiksi! se on sittenkin minunkin pussistani pois!!Alkuperäinen kirjoittaja löhö:Taidat olla ku noin kimpaannut!!!!! =)Alkuperäinen kirjoittaja liikuntahirmu:minä en ole läski! pidän todella huolta kunnostani ja liikun viitenä päivänä viikossa. olen huolestunut kaltaisistasi sohvaperunoista : / !Alkuperäinen kirjoittaja löhö:Kuules, liikuntahirmu !Alkuperäinen kirjoittaja liikuntahirmu:etkö ole yhtään kiinnostunut terveydestäsi? altistat itsesi sairauksille!! mitä esimerkkiä annat lapsillesi liikunnan tärkeydestä?Alkuperäinen kirjoittaja löhö:ostaisin suklaata ja makaisin sohvalle.... kaukarin däkäys käy hyvin liikunnasta !
Ja minä olen todella tyytyväinen sohvaperuna ! Ei paljon huolet eikä läskit paina !!