Jos saisit 0 eur lapsesi hoitamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vingu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Niin yksin on lyhentänyt ja ainoastaan miehen nimissä tämä talo on.Mutta kun velat maksaa ei tästä paljoa jää tietää mun säästötilistä joten sitä en pysty enää mitenkään suojaamaan.

ja pystythän!
siirrät lapsen tilille rahat!pyydät sukulaistasi esim äitiä tai vastaavaa avaamaan lapselle tilin säästämistä varten ja humpsis rahat sinne.
eikä sun äijän tosta tarvi tietää mitään kun vain yhden allekirjoitus tarvitana jos edes sitä kun annat lapsen hetu..
ja joo onnistuu koska mun pojan kummitäti avas pojalle säästötilin ja mun nimiä yms tarvittu mihinkään vain lapset hetu..
erossa ne lapset katsotaan lapsen rahoiksi.

Ja ne muuten pysyykin lapsen rahoina. Tuollainen katsotaan juridisesti päteväksi lahjaksi. Eli niitä ei voi nostaa itselle takaisin. Tällöin ihan varmasti noin sekopäinen ex tekisi maistraattiin ilmoituksen, että äiti on kavaltanut lapsen rahat, ja oikeassa mies olisikin.

katos kun siihen laittaa käyttöoikeus äidillä niin silloin äidillä on myös käyttöoikeus eikä rahat ole lapsen..ota selvää asioista pässendaali..eli jos tili on vain lapsen se on lapsen mutta jos käyttö oikeus on äidillä niin äiti saa käyttää tiliä..

Voi vihtori, olen juristi, joten todellakin tiedän tuon asian. Ota sinä itse selvää!!! käyttöoikeus EI oikeuta lahjan peräyttämiseen ja varojen puhaltamiseen. Tai kokeile vaan, ja löydät itsesi käräjiltä.

En vastaa varsinaiseen kysymykseesi, koska mielestäni se on epäolleellinen.
Sinuna kyllä hankkisin pikkasen selkärankaa ja lähtisin tuollaisesta valtapelisuhteesta.
Tekee pahaa ajatella että lapsi kasvatetaan noin sovinistisessa ilmapiirissä (toivottavasti lapsenne ei ole poika....)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On keskusteltu aiemmin mulla oli kortti sinne yhteiselle tilille tosin käytin sitä vain äärimmäisessä hädässä nyt kun tuli viikonloppuna riitaa mies otti kortin pois.

Siis mitä, otti kortin pois!!!! Törkeä ukko!

Yhteistyössä