Jos saisit 0 eur lapsesi hoitamisesta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
On keskusteltu aiemmin mulla oli kortti sinne yhteiselle tilille tosin käytin sitä vain äärimmäisessä hädässä nyt kun tuli viikonloppuna riitaa mies otti kortin pois.

Otti kortin pois? Millä oikeudella? Jos teillä on yhteinen tili, niin ei sitä voi vaan ottaa! Eikö meillä naisilla ole suhteisssa mitään selkärankaa?????

Ai että mies voi jakaa sinun kanssasi kodin ja tehdä yhteisen lapsen, mutta raha-asioissa sitten menee se raja. En vaan tajua. Meille raha on niin kaukana arvolistalla, ettei siitä tapella. Yhteinen elämä, yhteiset rahat.

Mut jos en suostu niin mies ottaa eron ja sitä en halua.

Tossa tilanteessa mä ainakin haluaisin. Jos toinen alistaa noin.. :o

Meillä omat tilit, mutta yhteiset rahat. Kaikki tunnukset yms löytyy kansiosta ja molemmat saa raha-asioita hoidella jos siltä tuntuu. Jos omalla tilillä ei oo rahaa niin toinen antaa, jos ei oo käteistä niin lainataan toisen korttia. Laskut ja ruuat ja kaikki muukin maksetaan sen tililtä jolla sitä rahaa sattuu olemaan. Hankinnoista keskustellaan yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:
Mut jos en suostu niin mies ottaa eron ja sitä en halua.

Tossa tilanteessa mä ainakin haluaisin. Jos toinen alistaa noin.. :o

Meillä omat tilit, mutta yhteiset rahat. Kaikki tunnukset yms löytyy kansiosta ja molemmat saa raha-asioita hoidella jos siltä tuntuu. Jos omalla tilillä ei oo rahaa niin toinen antaa, jos ei oo käteistä niin lainataan toisen korttia. Laskut ja ruuat ja kaikki muukin maksetaan sen tililtä jolla sitä rahaa sattuu olemaan. Hankinnoista keskustellaan yhdessä.

näinhän sen pitäisikin olla.
isoista hankinnoista tosin keskustellaan etukätee, mutta ei mun tartte erikseen rahaa kerjätä että pääsen esim ostamaan vaatetta. jos tarviin ostetan ja sillä siisti

vittuako sä täällä sitten vingut?puhu sen äijäs kanssa et haluut rahaa käyttöön
vai mitä sä ajat takaa?et halua jättää yms niin täältä haet päähän taputtelua vai??????
niin ELI PUHU SEN ÄIJÄS KANSSA JA JOS SANOO EI JA SÄ ET HALUA EROTA NIIN ELÄ SITTEN TOSSA SONNASSA IHAN OMASTA TAHDOSTAS.

Niin mulla on säästöjä jotka olen ennen avioliittoa säästänyt ja meillä ei ole avioehtoa miehellä vain asuntolainaa.Lisäksi maksattaisi kaikki laskut mitkä on meidän avoliiton aikana maksanut silloin kun en saanut työmarkkinatukea ja hänellä ei ollut elatusvelvollisuutta kuten avioliitossa on.

Ai vaihtoehdoilla enemmän kaikkea kivaa mulle vai et hoidan lasta kotona ja olen ilman hemmotteluja.
Ööh, no tottakai olisin kotona. Munhan lapsia ne on. Enkä mä muutenkaan käy kampaajalla edes yhtä kertaa vuodessa.

Niin mulla on säästöjä jotka olen ennen avioliittoa säästänyt ja meillä ei ole avioehtoa miehellä vain asuntolainaa.Lisäksi maksattaisi kaikki laskut mitkä on meidän avoliiton aikana maksanut silloin kun en saanut työmarkkinatukea ja hänellä ei ollut elatusvelvollisuutta kuten avioliitossa on.

Saathan sä siitä asunnostakin puolet. Jota mies on ilmeisesti yksikseen lyhentänyt?

no laitat ne säästös johonkin tai nostat pois tililtä vähäks aikaa. Ja vaikka se asunto olis vain miehen nimillä, niin sekin menee kyllä jakoon.

Yhteistyössä