U
unikuu108
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mikä se sellainen yhteinen tili on, jota toinen ei voi käyttää? Miehen tilihän se silloin on, ja mä en suostuisi tuollaiseen päivääkään.
sama ihmettelen..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Mikä se sellainen yhteinen tili on, jota toinen ei voi käyttää? Miehen tilihän se silloin on, ja mä en suostuisi tuollaiseen päivääkään.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:On keskusteltu aiemmin mulla oli kortti sinne yhteiselle tilille tosin käytin sitä vain äärimmäisessä hädässä nyt kun tuli viikonloppuna riitaa mies otti kortin pois.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut jos en suostu niin mies ottaa eron ja sitä en halua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut jos en suostu niin mies ottaa eron ja sitä en halua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin otti kortin pois en halua erota enkä jättää häntä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin otti kortin pois en halua erota enkä jättää häntä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Taloudellisten seikkojen takia mun ei kannata erota.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Taloudellisten seikkojen takia mun ei kannata erota.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mut jos en suostu niin mies ottaa eron ja sitä en halua.
Tossa tilanteessa mä ainakin haluaisin. Jos toinen alistaa noin..![]()
Meillä omat tilit, mutta yhteiset rahat. Kaikki tunnukset yms löytyy kansiosta ja molemmat saa raha-asioita hoidella jos siltä tuntuu. Jos omalla tilillä ei oo rahaa niin toinen antaa, jos ei oo käteistä niin lainataan toisen korttia. Laskut ja ruuat ja kaikki muukin maksetaan sen tililtä jolla sitä rahaa sattuu olemaan. Hankinnoista keskustellaan yhdessä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin mulla on säästöjä jotka olen ennen avioliittoa säästänyt ja meillä ei ole avioehtoa miehellä vain asuntolainaa.Lisäksi maksattaisi kaikki laskut mitkä on meidän avoliiton aikana maksanut silloin kun en saanut työmarkkinatukea ja hänellä ei ollut elatusvelvollisuutta kuten avioliitossa on.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Niin mulla on säästöjä jotka olen ennen avioliittoa säästänyt ja meillä ei ole avioehtoa miehellä vain asuntolainaa.Lisäksi maksattaisi kaikki laskut mitkä on meidän avoliiton aikana maksanut silloin kun en saanut työmarkkinatukea ja hänellä ei ollut elatusvelvollisuutta kuten avioliitossa on.