Jos puolisonne on iltaa istumassa tai vaikka pikkujouluissa, viestittelettekö illan aikana?

  • Viestiketjun aloittaja "mietteliäs"
  • Ensimmäinen viesti
"hmh"
Alkuperäinen kirjoittaja [t];29277401:
Onko mitään ärsyttävämpää kuin illanvietto jossa yhden sankarin kännykkä piippaa koko ajan kyselyviestejä kotoa?
Nimenomaan. Tai joku seurueesta näpertää kännykkäänsä muuten koko ajan. Jäis sitte kotiin sinne muijan tossun alle (mies) tai hellan ja nyrkin väliin (nainen).
 
[QUOTE="Iam";29277358]Kyllä meillä viestitellään ja myös siitä, mihin aikaan olisi hyvä tulla viimeistään kotiin. Lapsia on ja yhdessä niitä hoidetaan. Kuka voi rehellisesti väittää, että klo 23-04 tarjoaa parisuhteessa olevalle jotain sellaista, että siellä kannattaa roikkua?[/QUOTE]

Parisuhde, vaikka merkittävä suhde onkin, ei ole samaa kuin ystävien seura. Ja jos ilta on mukava ja sitä viettää ystäviensä kanssa, kyllä se voi tarjota vaihtelua siihen kotiarkeen ja vaikkapa puolison kuorsaamisen kuuntelemiseen.:xmas:
 
"Niin"
Vältetään viimeiseen asti. On erittäin rasittava jos meluisassa paikassa pitää olla kyttäämässä puhelinta, että onko tullut viesti tai puhelu.Mieheni tietää, että vihaan sitä ja ei todella laita viestiä kuin äärimmäisessä hädässä. Sellaista hätää ei kyllä ole tähän mennessä tullut. Ja toki sama toisinpäin, minäkään en yritä saada miestä kiinni turhan päiten.
 
  • Tykkää
Reactions: Zarppa
Riippuu... joskus voidaan kysäistä, että mikä tilanne, vieläkö oot vai joko tuut - tietää nukkua rauhallisemmin, eikä oota, jos toinen aikoo vielä olla siellä tai sitten, jos on kohtapuoliin tulossa, niin voi vaikka ootella.
 
No meidän juhlissa aktiviteetit on vähän sellaisia ettei luuriin välttämättä pääse.:rolleyes::D

Ei tekstailla eikä soitella, ellei joku hätä ole.
 
"noo"
ei todellakaan. Bilettäköön rauhassa. Ja mitä ne lapset asian vaikuttavat. On meilläkin lapsi mutta miksi pitäs viesteillä. Jos tapahtuisi jotain pahaa tai traagista niin sitten soittaisin. Ei tyyliin poika kaatui pihalla polvessa naarmu!! AApua.
 
"hiiri"
Mies lähettelee mulle viestejä ja soittelee jos on ite liikenteessä. Itseasiassa se teki kyllä niin silloinki ku mä oon ollu liikenteessä. Enää en juo alkoholia niin harvemmin oon illanvietossa missään. :D
 
kyllä ja ei
Meillä puolin ja toisin kotonaoleva yleensä laittaa viestin kun menee itse nukkumaan - tulija tietää tulla hiljaa eikä räpsi kaikkia valoja päälle. Lapsiin liittyviä asioita ei kyllä viestitellä ellei joku ole yllättäen tosi kipeä tms. Esim kerran soitin miehelle että voisko tulla kotiin kun lapsella oli hengitysvaikeuksia..
 
"Mona"
Ei soitella, saatan laittaa viestin kotiin et miten menee kun lasten pitäisi olla nukkumassa. En tosin aina muista jos on oikein mukavaa. Joskus mies soittelee kun on viihteellä mut yleensä ei.
 
Miksipä ei
[QUOTE="noo";29277582]ei todellakaan. Bilettäköön rauhassa. Ja mitä ne lapset asian vaikuttavat. On meilläkin lapsi mutta miksi pitäs viesteillä. Jos tapahtuisi jotain pahaa tai traagista niin sitten soittaisin. Ei tyyliin poika kaatui pihalla polvessa naarmu!! AApua.[/QUOTE]

No minä olin viihteellä ekaa kertaa vauvan syntymän jälkeen jokunen viikko sitten, ja minusta oli tosi mukavaa ja huojentavaa, kun mies pisti viestiä, että nyt ovat molemmat lapset nukkumassa. Itsellänikin on suuria vaikeuksia saada yksinäni kaksi alle kolmevuotiasta uneen.
 
hjmjkl
Alkuperäinen kirjoittaja Miksipä ei;29277670:
No minä olin viihteellä ekaa kertaa vauvan syntymän jälkeen jokunen viikko sitten, ja minusta oli tosi mukavaa ja huojentavaa, kun mies pisti viestiä, että nyt ovat molemmat lapset nukkumassa. Itsellänikin on suuria vaikeuksia saada yksinäni kaksi alle kolmevuotiasta uneen.
Minusta tuollainen on suloista. Vaikuttaa läheiseltä pariskunnalta jos sen viestin tai pari illassa laittaa. :) Kyttäys toki erikseen, mutta pari viestiä ei kyllä iltaa kaada. Ihailtavaa jos se oma puoliso tulee mieleen illan aikana tai haluaa vaikka vähän olla kartalla, että kotona sujuu hienosti lasten kanssa. Tulee hyvä mieli molemmille. :)
Joitain tuollainen varmaan ärsyttää senkin takia, että oma suhde ei ole niin läheinen enää. nimimerkillä: Tiedän kokemuksesta miksi viestit vähenivät ja millä sitä selittelin itselleni. Aina on se pari viestiä tullut kun on ollut onnellinen parisuhde. Kyttäykseen ei ole koskaan ollut tarvetta. Nautin siitä että mieheni tekee muutakin kuin istuu kotona minun kanssa ja nautin toki myös menemisestä. :)
 
Ei todellakaan viestitellä! En kyllä edes juuri katso puhelinta illanaikana, eikä kyllä mieskään... Ei ole olemassa mitään niin tärkeää asiaa mitä ei voisi aamulla kertoa! (paitsi tietysti jos talo on palanut tms.).
Luotto pelaa molemmin päin, sekä siihen että molemmat pärjää lasten kanssa ja osaa juhlia ihmisiksi, ilman kyttäämistäkin.
Mun mielestä on tärkeää pitää vapaata myös siitä miehestä (vaimosta) välillä!
 
hahahahaha
Ei todellakaan viestitellä! En kyllä edes juuri katso puhelinta illanaikana, eikä kyllä mieskään... Ei ole olemassa mitään niin tärkeää asiaa mitä ei voisi aamulla kertoa! (paitsi tietysti jos talo on palanut tms.).
Luotto pelaa molemmin päin, sekä siihen että molemmat pärjää lasten kanssa ja osaa juhlia ihmisiksi, ilman kyttäämistäkin.
Mun mielestä on tärkeää pitää vapaata myös siitä miehestä (vaimosta) välillä!
Ahaa eli luottamuksessa on särö jos laittaa illan aikana viestin vaimolleen/miehelleen? :LOL: Kyllä meillä saa ihan lomaa vaikka sen järkyttävän viestin illan aikana lähettäisikin. Eipä ole tullut vielä mieleen, että "voihan vittu kun pitää koko ajan olla kiinni siinä kyttättävänä". :D
 
ette oo tosissanne
[QUOTE="Nisu";29277422]Kyllä me viestitellään. Ei koko aikaa. Pari kolme viestiä laitellaan.[/QUOTE]

Eikö ole noloa olla miesten kanssa itaa istumassa ja eukko ukkaa viestiä. Sen aikaa ilo olla lapsista ja eukosta erossa, himmailla.
 
hkö
Mies saattaa soittaa illalla sen jälkeen kun tietää, että lapset ovat jo nukkumassa. Varmistaa, että kaikki on ok kotona ja kysyy haluanko pizzaa kun hän tulee yöllä kotiin :D Jos ei ole miehestä kuulunut mitään niin laitan nukkumaan mennessä hyvän yön tekstarin (tietää olla soittamatta sen jälkeen ettei herätä).

Monesti menee kotiin tullessaan nukkumaan vierashuoneeseen, ettei herätä minua kesken unien.. Ellei ole pizzaa mukana. Sitten herättää minut syömään.. :D
 
Miksipä ei
Minusta tuollainen on suloista. Vaikuttaa läheiseltä pariskunnalta jos sen viestin tai pari illassa laittaa. :) Kyttäys toki erikseen, mutta pari viestiä ei kyllä iltaa kaada. Ihailtavaa jos se oma puoliso tulee mieleen illan aikana tai haluaa vaikka vähän olla kartalla, että kotona sujuu hienosti lasten kanssa. Tulee hyvä mieli molemmille. :)
Joitain tuollainen varmaan ärsyttää senkin takia, että oma suhde ei ole niin läheinen enää. nimimerkillä: Tiedän kokemuksesta miksi viestit vähenivät ja millä sitä selittelin itselleni. Aina on se pari viestiä tullut kun on ollut onnellinen parisuhde. Kyttäykseen ei ole koskaan ollut tarvetta. Nautin siitä että mieheni tekee muutakin kuin istuu kotona minun kanssa ja nautin toki myös menemisestä. :)
Kiitos, mukavasti ajateltu :)

Varmaan johtuu tästä elämänvaiheesta, mutta minulla (ja uskoakseni miehelläkin) lapset ovat joka tapauksessa koko ajan mielessä, ja iltaa saa vietettyä jotenkin rauhallisemmin mielin, kun tietää, että pienet ovat unilla ja puoliso päässyt viettämään omaa aikaa tai käynyt nukkumaan hänkin.

Luottamuksen tai sen puutteen kanssa tällä ei ole mitään tekemistä - viestiliikenne tosiaan koskee enemmänkin sen kotona olevan osapuolen tekemisiä.
 
Miehellä oli viikko sitten pikkujoulut ja tuli pari viestiä laitettua. Mies ensin ilmoitti illalla, että ohjelman jälkeen jatkavat vielä baariin, ilmoitteli baaritkin mihin menivät (pyytämättä). Minä vastasin kannustavalla kuvaviestillä ;) ..sitten taisin 2-3 aikaan yöllä kysellä onko jo kotiutumassa pikkuhiljaa, mies kertoi että jatkavat vielä toiseen paikkaan ja minä jatkoin siitä sitten uniani kunnes ukko kotiutui.. :)

Pari viestiä tuskin ketään haittaa, noilla vielä duuni pippalot tuppaa jatkumaan aamuun saakka niin kiva se on välillä kuulla että on hengissä vielä :D joskus on vaihdettu alkuillasta pari pikkutuhmaa viestiäkin ihan vain hupina. Mutta minä en ahdistele, mies ei jättää kyllä tekstaamatta jos ei kerkiä.
 

Yhteistyössä