W
"Wieras"
Vieras
[QUOTE="Hömelö";29559922]Mä olin yks päivä marketissa leluosastolla. Yhellä isolla pöydällä oli tummia pahvilaatikoita, missä oli muovitraktoreita jne, ja toisella pöydällä oli pehmoleluja, perus nukkeja jne, eli ei edes mitään ylitsepursuavan pinkkiä, pörröstä ja kimaltavaa prinsessakamaa. Noin vuoden ikänen poika kiinnostu niistä värikkäistä pahvilaatikoista (siis selvästi ei edes hoksannu ihastella sitä sisältöä, vaan pelkästään värikästä laatikkoa), niin jo oli äiti repimässä juuri ja juuri tolpillaan pysyvän lapsen pois kyseisen pöydän luota että "mennään kattomaan näitä poikien leluja". Eihän ne sitä lasta kiinnostanu ne mustat pahvilaatikot!! Sääliks kävi...[/QUOTE]
Mä tunnen äidin, joka ei antanu 3vpoikansa ajaa hoplopissa pinkillä potkulaudalla vaan kävi vaihtamassa se "poikienväriseen", samaisella pojalla on aina vain poikien värisiksi hiekkaleluja, vaatteista puhumattakaan. Meillä haluaisi leikkiä nukenvaunuilla, ei saa
Mä tunnen äidin, joka ei antanu 3vpoikansa ajaa hoplopissa pinkillä potkulaudalla vaan kävi vaihtamassa se "poikienväriseen", samaisella pojalla on aina vain poikien värisiksi hiekkaleluja, vaatteista puhumattakaan. Meillä haluaisi leikkiä nukenvaunuilla, ei saa